Beantwoorden
TomDeSmet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Ik heb sinds een maand de nieuwe TV Box, heel tevreden over, ook over de ingebouwde Netflix app die het gebruik ervan veel aangenamer maakt.

MAAR de Netflix app logt willekeurig uit. Heel regelmatig dien ik mijn login gegevens opnieuw in te geven. Een pain in the ass via het onscreen toetsenbord en een moeilijk te kraken wachtwoord.

Dit probleem had ik nooit via mijn smartphone/Chromecast combo.

Mijn collega heeft nog maar een week de TV Box en heeft al hetzelfde probleem ervaren.

Is Telenet op de hoogte van deze issue en word daar iets aan gedaan?

99 reacties
Leni1981
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Ik heb het ook regelmatig voor. Zonet 14/6 om 21.30 bijv. Waar kunnen we data naar toe sturen om onderzoek te bevorderen? @Moderator 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5353
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box Netflix app logt steeds uit

@Leni1981 

Via een privé bericht naar moderator 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Popol
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Mooi, mooi!

TV-box Netflix app logt steeds uit

24u test : succes ... moest niet opnieuw aanmelden.

Ik blijf dit verder opvolgen ...

Popol
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Mooi, mooi!

TV-box Netflix app logt steeds uit

48u test : succes

72u test : succes

... ik moet niet meer elke keer opnieuw aanmelden, maar ik blijf dit opvolgen en zal me hier weer melden indien het probleem zich alsnog zou voordoen.

0 Likes
Highlander
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Dag van de Chocolade Complimentendag Star Wars Day On a roll...

TV-box Netflix app logt steeds uit

Gisterenavond rond 17 u ingelogd. Na 2 keer waren de inloggegevens weer weg... Dus bij mij althans NIET opgelost.

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Bedankt allemaal voor de voorbeelden en antwoorden. Onze collega's gaan het verder onderzoeken. We hopen dat het snel in orde geraakt. 
Voor degene waarbij het terug in orde is, laat het gerust weten als je het toch terug zou opmerken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Popol
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Mooi, mooi!

TV-box Netflix app logt steeds uit

7d test : FAILED again 😞

Laatste login 18/6 (toen nog zonder login) - vandaag, na exact 7 dagen moet ik weer inloggen 😕

bummer 

PMJVD
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Complimentendag Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Wat @Popol zegt overkomt mij ogenschijnlijk ook.

Zowat om de week moet ik herinloggen (gebruikersnaam en paswoord) zonder te kunnen zeggen dat het exact op het uur is.

Is dat dan bvb na een reset (of cleanup ? ..) die de backoffice van Telenet op een bepaalde dag doet? 
Mogelijk doet dit een belletje rinkelen bij de onderzoekers.

Ik heb zaterdag opnieuw moeten inloggen na een vakantie van 10 dagen. Zal zien wanneer ik opnieuw moet inloggen.

Popol
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Mooi, mooi!

TV-box Netflix app logt steeds uit

FAILED ... na 4 dagen moet ik al terug inloggen.

bummer.

wv0
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

TV-box Netflix app logt steeds uit

na 2 maand zonder probleem heb ik netflix op nieuw moeten inloggen op mijn TV BOX

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1262
De nieuwe Einstein! Krak Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf!

TV-box Netflix app logt steeds uit

@wv0 Ik heb je bericht hierheen verplaatst, dan staat het bij de andere meldingen over dit probleem.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NikiVE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Star Wars Day Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Ik heb ook nog steeds het zelfde probleem. Als je me laat weten wat je nodig hebt wil ik ook wel eens wat logs maken… 

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Hey @NikiVE Laat gerust weten wanneer je terug moest inloggen met eventueel de datums. Het issue is ondertussen terug ter opvolging. 

Hebben we nog extra info nodig, laten we het zeker weten. Bedankt alvast! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
wv0
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

TV-box Netflix app logt steeds uit

probleem is nog steeds niet opgelost ik heb op 24 /07/  opnieuw moeten inloggen om NETFLIX te kunnen kijken

0 Likes
PMJVD
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Complimentendag Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Ik geef het op.

Ik moet elke woensdag opnieuw inloggen met gebruikersnaam en paswoord en heb dit reeds laten weten aan de Technische dienst. Het kan toch niet anders dan dat men bij Telenet exact weet waarom dit elke woensdag is. 
Ik voel me serieus in de steek gelaten door Telenet - waar ik al bijna 20j klant ben - want er volgt geen enkel antwoord. Het is net alsof Telenet dit niet wil oplossen.

Ik ben momenteel app TV aan het testen via TV Vlaanderen. Via de app van Netflix moet ik bovendien nooit opnieuw inloggen. Ik zou dus niet weten waarom ik nog zoveel geld zou betalen voor een service die nergens op lijkt.

Dit moest er even uit.

0 Likes