Beantwoorden
TomDeSmet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Ik heb sinds een maand de nieuwe TV Box, heel tevreden over, ook over de ingebouwde Netflix app die het gebruik ervan veel aangenamer maakt.

MAAR de Netflix app logt willekeurig uit. Heel regelmatig dien ik mijn login gegevens opnieuw in te geven. Een pain in the ass via het onscreen toetsenbord en een moeilijk te kraken wachtwoord.

Dit probleem had ik nooit via mijn smartphone/Chromecast combo.

Mijn collega heeft nog maar een week de TV Box en heeft al hetzelfde probleem ervaren.

Is Telenet op de hoogte van deze issue en word daar iets aan gedaan?

99 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box Netflix app logt steeds uit

@TomDeSmet 

Hier thuis wordt elke dag Netflix gekeken via de tv box maar nog geen enkel keer uitgelogd van die app vanaf het moment dat we Netflix op de tv box kunnen gebruiken. 

Heb je al eens geprobeerd je tv box eens te herstarten en dan opnieuw geprobeerd ? 

Denk niet dat het een issue is aangezien hier nog geen enkel bericht over gevallen is dan zouden we al vaker dit soort boodschappen gehad moeten hebben. 

En nogmaals hier komt het zeker niet voor wij blijven ingelogd hebben ooit eens ingelogd en daarna steeds ingelogd gebleven tot op de dag vandaag. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Mijn Netflix app gaat in pauze na ongeveer 2 minuten .  Dan volgt een freeze frame..telenet verwijst naar netflix ..Netflix zegt dzt ik telenet miet raadplegen..is al 8 maanden bezig ..

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box Netflix app logt steeds uit

@Thailand 

En je gebruikt de Netflix app via een gsm toestel of een tablet of de tv box ? 

Want ook dat probleem herken ik niet ook nog niet mee gemaakt en mijn partner ook nog nooit gehoord hierover. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box Netflix app logt steeds uit

@Thailand hoe is de tv box verbonden met het internet, via wifi of via utp kabel, 

moet zeggen dat ik het hier ook nog nooit heb gehad en kijk ook af en toe Netflix via de tv box en die werkt perfect.

herstart de modem eens en dan de tv box, misschien dat dit helpt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kenny82
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

TV-box Netflix app logt steeds uit

@TomDeSmet Heb je al een oplossing kunnen vinden voor dit probleem? Mijn schoonouders en ikzelf hebben sinds enkele weken een nieuwe tv-box en telkens worden we uitgelogd bij netflix. Mvg, Kenny

0 Likes
TomDeSmet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Hey @Kenny82, spijtig genoeg niet. Ik vind er weinig over terug. En ik kan ook niet zeggen of het aan Telenet ligt of aan Netflix. Maar de combo TV-box/Netflix heeft er wel met te maken volgens mij. 

Hebben jij of je schoonouders daarvoor Netflix bekeken met een Chromecast en zit die nog steeds ingeplugd in de TV?

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box Netflix app logt steeds uit

Gebruik Netflix rechtstreeks op je tv-toestel, dan weet je meteen dat het aan Telenet ligt.

0 Likes
Kenny82
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

TV-box Netflix app logt steeds uit

@TomDeSmet Ik heb daarvoor op digicorder via kanaal 600 gekeken, nooit problemen mee gehad. Idem bij mijn schoonouders. Heb Telenet gecontacteerd en dit was hun antwoord:

Goedenavond. Helaas is het enige wat helpt, je TV-box gaan wisselen. Dit krijg je zelf niet opgelost. Het dichtstbijzijnde Telenet-winkelpunt kun je hier vinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/Telenet-winkelpunten/. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Fijne avond gewenst! Debra

Ik vrees dat we bij nieuwe tv-boxen hetzelfde probleem terug gaan ondervinden.

 

 

 

0 Likes
TomDeSmet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

TV-box Netflix app logt steeds uit

Vreemd antwoord inderdaad. Lijkt me toch eerder een softwarematig probleem dan een hardware probleem. Maar ik maak die TVBox niet natuurlijk.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box Netflix app logt steeds uit

@TomDeSmet 

Het is een bug in de app die in de tv box zit, heeft al eens voorgevallen dit probleem en dat was dan met een update opgelost, maar kennelijk zit die bug er weer in.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box Netflix app logt steeds uit

@Master-Magic 

Waarom hebben wij dit probleem niet dan en ook nooit gehad ? 

Dan neem ik aan dat ik dat probleem ook moet vastellen maar dat is niet het geval.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box Netflix app logt steeds uit

Plausibele uitleg:

Wanneer de internetverbinding van de TV-box verbroken wordt (zwakke Wifi-verbinding, storing op Telenet-netwerk, etc...), wist de software van de TV-box de logingegevens.

Als de internetverbinding nooit verbroken wordt, heb je geen last van dit probleem.

Test het uit op de Netflix-app rechtstreeks op je tv, dan weet je dat de oorzaak bij de gebrekkige software van de TV-box ligt.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box Netflix app logt steeds uit

@Ex-Netweter 

Ik heb sowieso die problemen niet. 

Of Netflix op de tv , tv box of Apple TV gekeken wordt wij hebben geen probleem dat we uitgelogd worden. 

Dus die testen zijn allang gedaan of er problemen zijn en ik kan zeggen nee heb ze niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box Netflix app logt steeds uit

@patrick37 Denk dat dit met de internet verbinding thuis moet zijn, jij hebt een stabiele internet verbinding en ik ook en heb er ook geen last van op de tv box, 

niet bij iedereen is het internet stabiel en goed, ook via WiFi verbonden zijn heeft zijn nadelen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.