Beantwoorden
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Aangezien de problemen met de flow app, die er bijna 2 jaar zijn en niet opgelost raken, zich nu ook voordoen met de Telenet TV app wou ik hiervoor een nieuw topic aanmaken.

Het Flow-topic is op bloeden na dood en er wordt niets concreets mee gedaan aangezien Telenet zogezegd niet op de hoogte is van dit probleem. (Dit werd trouwens via whatsapp tegen gesproken door een medewerker van telenet.

Het probleem:

Momenteel staat de Telenet Tv-app geïnstalleerd in de woonkamer op een Nvidea Shield en in de slaapkamer op een recente android TV.

Dagelijks krijgen wij het scherm te zien op de toestellen waarop staat dat we ons opnieuw moeten inloggen. Je moet er dan de smartphone bijnemen en je kenbaar maken aan de hand van een QR-code. Dan pas kun je verder gaan.

Het vervelende is pas als je boven in de slaapkamer verder wil kijken naar een programma en je ook opnieuw moet inloggen. in mijn geval betekent dit dus dat je zowel smartphone als leesbril moet meenemen naar boven. Heb je dat vergeten mag ik mijn bed weer uit 😞 .

Dit probleem hadden we reeds 2 jaar met de Flow-app. Toen was het een paar keer in de week dat we opnieuw moesten inloggen. 

We gebruiken nu een kleine maand de nieuwe app en daar is het probleem veel erger dan voorheen.

Zoals ik al gelezen heb in andere topics ben ik niet de enige die dit probleem heeft, maar zijn er al die hierop een antwoord van telenet gekregen hebben of dit hiervoor een ticket bij telenet aangemaakt hebben?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Steeds opnieuw inloggen bij Telenet TV app.

0 Likes
58 reacties
GAW
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Hier in de living TV BOX werkt perfect .In de slaapkamer Google Chromecast 4k met Google tv, toestelletje werkt perfect maar regelmatig moet opnieuw ingelogd worden met QR code.

 

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Die TV-box willen wij net niet. Wij willen het gemak van overal waar we willen, zowel thuis als in de camper, naar de programma's kunnen kijken die we opgenomen hebben. Alle toestellen zijn voorzien van Android TV dus die TV-box is echt niet nodig voor ons. Het lijkt erop dat Telenet ons wil dwingen om toch over te schakelen naar de TV-box 😞

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)


@YvesV  schreef:

....... knip ....Wij willen het gemak van overal waar we willen, zowel thuis als in de camper, naar de programma's kunnen kijken die we opgenomen hebben. 

... knip ....


Waarom zou je dat gemak niet hebben met een tv box ? je neemt alles op de cloud dus je hebt juist het gemak dat je overal je opnames aan kan. Daar zie ik dus het verschil niet in het antwoord dat je geeft. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Waarom zouden we meer betalen voor een product wat we niet nodig hebben?

Als ze tv kijken via een app aanbieden moeten ze gewoon maken dat het werkt en niet dwingen om een duurder product aan te kopen. 

Zoals ik zei is die tv box geen oplossing aangezien we dan nog steeds in de slaapkamer en in de camper opnieuw moeten inloggen. We zullen echt niet 3 tv-boxen huren om overal probleemloos tv te kijken, hoor.

 

Ex-Netweter
 

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Waar ga je de coaxkabel van die TV-box dan insteken?
De laatste keer dat ik een camper met een Telenet-kabelaansluiting heb gezien is toch ook al een hele tijd geleden. 🤣

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

@Ex-Netweter 

De opmerking die je erbij maakt is niet geheel tot het topic en begrijp je er precies niet heel veel van. 

Lees alles eens terug dan kun je het begrijpen en de flauwe opmerkingen voor je houden. 

Meer zeg ik daar niet over. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

@YvesV Ik kan u enkel zeggen dat bij de apple tv dit probleem zich niet voordoet, ik heb enkel moeten herinloggen na de update, voor de rest werkt de app perfect.

YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

jouw reactie slaat op niks , je hebt het duidelijk horen luiden maar hebt geen idee waar de klepel hangt.

 

Ten eerste wil ik , zoals je kon lezen, geen tv-box en ten tweede wil ik in de camper gewoon via de app naar tv-kijken dmv de router  in mijn camper. Ik denk dat dit geen onmogelijke opdracht kan zijn.

 

Gelieve dus verder geen nutteloze bijdrage meer te leveren aan dit topic.

 

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

blij dat bij jou alles perfect werkt, telenet is er dan toch in geslaagd om 1 iets goed te laten werken 😉

Hier maak ik gebruik van een 5-tal android toestellen en die hebben allemaal hetzelfde probleem, zowel met de flow app als met de telenet TV-app. Misschien zijn enkel ed android toestellen hier gevoelig voor.

 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

@Ex-Netweter 

Zo zul je geen fanclub opbouwen hoor, om als sekteleider van px volgelingen te ronselen.

😂🤣👍

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

met mijn oude tablet had ik altijd een "streamingsprobleem",en kon ik niks kijken via de app.

op de nieuwe tablet kan ik tot nu toe wel kijken,maar moet ik ook vaak terug inloggen.

zowel de oude als de nieuwe tablet werken op android.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

De tv app zou moeten werken maar zo te zien blijven er problemen bij komen

Zeker om tv te kijken loopt de laatste tijd niet goed en een tv box opdringen

lost het ook niet op  er blijven nog andere problemen zeker de epg laat te wensen over

stappen terug zetten maken mensen niet graag en dat begint klanten te kosten

zeker als een app niet of zeer slecht werkt kan niet blijven duren

NoFate
Freshman Meerweter
Berichten: 130
BINGO! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Hier ook 3 x Google tv's , het was een weekje stabiel, maar nu soms 2 x op een avond die stomme QR inscannen, vreselijk...

 

Vandaag lukt het zelfs helemaal niet meer, code inscannen, dan die 6 letters ingeven, en dan krijg ik steeds, code ongeldig!!!

 

Nu werkt het dus helemaal niet meer

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Opnieuw inloggen via QR-code op TV-app (Android tv)

Hier net hetzelfde. We zijn net weg met de camper en willen 's avonds tv kijken en geraken er ook niet in. Wat een **bleep**boel zeg.

Het is nu net om in de camper tv te kijken dat we telenet houden voor de telenet app.

De overweging om telenet buiten te gooien wordt hier alleen maar  groter door.

0 Likes