YvesV
Professional Weetjesweter
YvesV
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
25-07-2023
12:32
|
Lid sinds: 28-04-2021
Datum laatste bezoek: 25-07-2023 12:32
Ranking
Professional Weetjesweter
28-06-2023
17:45
ik heb eerder gelezen dat apple toestellen minder gevoelig zijn voor deze problemen. Jammer genoeg draait hier alles wat tv-kijken betreft op android.
... Meer weergeven
26-06-2023
08:09
1
Het ligt zeker en vast niet aan de TV-toestellen. Hier heb ik 1 shield, 2 xiaomi mi-box, 2 xiaomi Mi-stick, philips android tv, TCL android TV. Op alle toestellen zijn er al 2 jaar problemen met inloggen via TV-app en Flow-app.
... Meer weergeven
25-06-2023
18:38
Zoals ik reeds meerdere keer zei, ze zijn hier al 2 jaar !!! van op de hoogte en er is nog niets aan veranderd. Het probleem was er sinds de komst van de Flow-TV app en met deze nieuwe app is het net hetzelfde .
... Meer weergeven
21-06-2023
06:41
het ligt er helemaal niet aan of je de tv weinig of veel gebruikt. Ik heb meerdere toestellen en heb dit probleem om de paar dagen, zowel op deze die we alle dagen gebruiken als deze in de camper die we om de paar weken gebruiken. Het is gewoon willekeur en er is geen verklaarbare reden noch oplossing voor. Volgende maand heb ik dit probleem al 2 jaar !!!!, sinds het begin van de lancering van de app. Ik heb dit al via meerdere manieren gemeld aan telenet en er is nog steeds niets aan veranderd en er zal niets aan veranderen ook. Ze trekken gewoon de stekker eruit. Volgens mij gewoon uit onkunde want met de andere TV-app is het net hetzelfde.
... Meer weergeven
22-04-2023
08:49
denk je nu echt dat ik ook nog eens een appleTV zal aanschaffen om een programma te testen dt al 2 jaar zou moeten werken.
... Meer weergeven
21-04-2023
06:43
1
Het ligt zeker niet aan jou. Hier zo goed als dagelijks op alle android-toestellen, (mi-boxen, mi-stick, shield, philips android tv , tcl android tv en philips android tv). Dit zowel met de flow app als de nieuwe telenet TV-app. En toch vraag ik mij af hoe het zit met de mensen die deze toepassingen gebruiken en niet op dit forum zitten. Klagen die dan niet bij telenet (waardoor ze beweren niet op de hoogte zijn) of vinden die dat dagelijks opnieuw inloggen normaal?
... Meer weergeven
19-04-2023
18:14
1
Suzy, ondertussen zijn we weer meer dan 2 weken verder na uw reactie en al meer dan anderhalf jaar na de eerste meldingen van de problemen. Zijn er nog verandering (verbeteringen) op komst of blijven wij zitten met een amper werkende app waarbij we dagelijks moeten inloggen????
... Meer weergeven
05-04-2023
19:28
Hoe vaak moeten jullie dit dan nog doorgeven aan de technische dienst? Zijn ze daar dan echt zo dom dat ze het probleem niet kunnen oplossen? Het probleem doet zich al bijna 2 jaar voor. Het is hier als op verschillende kanalen al gemeld. De postings op de FB-pagina over dit probleem worden genadeloos verwijderd. Via whatsapp weten ze ook van het probleem maar er wordt ook niets aan gedaan. Hoe durven jullie eigenlijk nog beweren dat er aan gewerkt wordt. Waarom komen jullie collega's hier nog kijken voor de feedback als er na bijna 2 jaar problemen nog steeds niets aan de app veranderd is ??? We worden gewoon in de steek gelaten in de hoop over te gaan naar de betalende apps. Hopelijk is er niemand zo dom om hier op in te gaan. en Ja, ik ben gefrustreerd hierdoor. Vandaag heb ik al op 2 toestellen opnieuw moeten inloggen. De vorige keer was gisteren !!!
... Meer weergeven
05-04-2023
08:32
Gooi je klachten op de FB-pagina van Telenet zoals ik gisteren deed. Dan kunnen ze niet ontkennen dat ze het niet weten. Je kunt ook whatsappen naar Telenet. (deed ik ook en daar erkenden ze de problemen) Sowieso moeten we iets doen i.p.v. hier enkel te klagen want het probleem is nu al bijna 2 jaar gaande sinds de invoer van de FlowTV-app. Het probleem stelt zich nu ook bij de Telenet-TV app, waar ze zoveel reclame voor maken.
... Meer weergeven
05-04-2023
06:34
"Geen andere keuze dus dan terug te gaan naar de digibox" Dit is nu net wat ze willen bereiken
... Meer weergeven
04-04-2023
20:07
zonet ook weer screenshot gestuurd via whatsapp, was al een half jaar geleden van de sinds de vorige keer en nog steeds niets veranderd. Ook heb ik een posting gedaan op hun FB-pagina , ben benieuwd hoe lang dit er zal op staan.
... Meer weergeven
02-04-2023
20:07
Leg me dan eens uit hoe je kan opnemen en terug kijken via de TV-Vlaanderen-app en dan gooi ik meteen de telenet-apps eraf. ... Oja, het is ook waar, dat kan je niet met deTV-Vlaanderen-app. Voila, nu heb je een reden waarom kies voor de apps van telenet. Trouwens is het compleet zinloos om te betalen voor een app bij een andere provider terrwijl je eigen provider 2 apps aanbiedt die eigenlijk perfect zouden moeten werken.
... Meer weergeven
02-04-2023
08:40
Als ze nu na bijna 2 jaar nog steeds niet weten dat er problemen zijn bij het inloggen van hun apps, dan zijn het onbekwame personen bij Telenet die beter. Ofwel willen ze het niet weten ofwel kunnen ze het niet oplossen. Ik heb het ook reeds meerdere keren aangekaart via whatsapp en ze zijn inderdaad wel degelijk op de hoogte van het probleem. Ze hangen echter af van een bedrijf dat de software voor ze maakt. Onderstaan bericht dateert van 20 mei 2022. Zeg dus niet dat ze niet op de hoogte zijn: Ik weet het. Zoals je aangaf ontvangen we hier al een ruime tijd meldingen van (van de meest uiteenlopende hardware). Ik kan voor jou nog een specifiek dossier opstellen voor onze backoffice, om zo de bal weer aan het rollen te krijgen. Maar zij zijn ook afhankelijk van een 3de partij die de ontwikkeling van de software voorziet. Waardoor een oplossing niet altijd evident is. Om dit dossier op te stellen, hebben we wel de specifieke specificaties van deze toestellen nodig. Voornamelijk de Android TV versie dan voor de bovenstaande toestellen en de Flow App versie. Ruben. Op zo 2 apr. 2023 om 08:37 schreef Yves Wat moet er nog meer gedaan worden ?????
... Meer weergeven
30-03-2023
19:31
1
niet maanden, hoor. Deze zomer is het al 2 jaar, het is begonnen met de Flow app.
... Meer weergeven
30-03-2023
08:34
Hier net hetzelfde. We zijn net weg met de camper en willen 's avonds tv kijken en geraken er ook niet in. Wat een **bleep**boel zeg. Het is nu net om in de camper tv te kijken dat we telenet houden voor de telenet app. De overweging om telenet buiten te gooien wordt hier alleen maar groter door.
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 26-06-2023 08:09 | |
1 | 20-03-2023 15:52 | |
1 | 21-04-2023 06:43 | |
1 | 19-04-2023 18:14 | |
1 | 30-03-2023 19:31 | |
1 | 10-03-2023 19:01 | |
1 | 20-01-2023 06:44 | |
2 | 18-01-2022 07:25 | |
1 | 11-02-2022 06:46 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig