41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Hallo iedereen,
Sinds een 2-tal weken schakelt mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 10.1) uit bij het TV-kijken met Yelo Play. Het fenomeen doet zich enkel voor bij Yelo Play. Na een tijdje valt de tablet uit (scherm wordt zwart en de tablet start terug op alsof ik hem heb gereset) en moet ik terug mijn wachtwoord ingeven en Yelo Play terug opstarten. Ik heb yelo Play al eens verwijderd en terug geïnstalleerd, maar zonder succes. De overige apps werken normaal. Ik weet niet of dat relevant is: ik ben sinds begin augustus overgestapt van Whoppa naar Wigo 3G + Play en + Play more (smartphone en GSM van Proximus naar Telenet, de smartphone Samsung S8 kocht ik trouwens bij Telenet.
Iemand een idee wat hier kan schelen? Ik lees dat er nog mensen zijn die problemen hebben met Yelo Play.
Groetjes,
Vind het raar dat er na meer dan 14 dagen nog steeds geen oplossing is van telenet.
Dit kan toch niet.
Niet tevreden over Telenet!
Ook hier valt tablet samsung 10.1 2016 uit tijdens het afspelen in yelo,hopelijk snel antwoord
@Borsalino- Wat zeggen ze bij Samsung? Ben je daar wél tevreden over? Want dit lijkt me duidelijk (ook) een Samsung probleem...
@sb schreef:@Borsalino- Wat zeggen ze bij Samsung? Ben je daar wél tevreden over? Want dit lijkt me duidelijk (ook) een Samsung probleem...
Feit en ik had mij dat ook al afgevraagd, maar daarna dacht ik bij mijzelf dat ze bij Samsung eens goed zullen lachen mocht de gebruiker doorgeven dat de yelo app niet werkt... Volgens mij moet telenet dit best eens afstemmen met hun want an sich werkt het toestel, buiten dat ene app'je niet... Als gans uw huis waterdicht is en 1 venster niet, dan ga je dat toch eerst vragen aan diegene die het venster gemaakt heeft?
Onze collega's werken momenteel aan een oplossing. Ze hebben de oorzaak vermoedelijk gevonden en voeren de nodige configuraties uit. We hebben geen zicht op wanneer dit exact opgelost zal zijn, maar houden jullie zeker op de hoogte via deze thread.
Tijdens het onderzoek blijkt dat er maar enkele types van toestellen geïmpacteerd zijn. Deze zijn:
Merk je op dat je na de 4.16.4 update van de Yelo Play app je Android-toestel nog altijd toestel herstart? Kijk dan even na of jouw type toestel in de lijst hierboven staat. Zo niet, dan mag je ons dit zeker laten weten door te replyen. We hebben dan je type toestel nodig inclusief het model nummer (SM-xxxx).
Deze info wordt vervolgens intern doorgegeven.
Er is een nieuwe versie van de Yelo Play app op Android beschikbaar.
Wanneer je één van onderstaande toestellen gebruikt en dit probleem ervaarde, zou het opgelost moeten zijn:
Keep us posted!
Het werkt terug, allee toch al enkele minuten, maar dat zal wel ok zijn.
Bedankt Suzy,
mvg,
Samsung Galaxy Tab A 10.1, SM-T580 werkt zoals voorheen, thx
Alles werkt zoals voorheen, ongeveer 20 minuten op tablet gekeken en geen problemen gehad. Bedankt voor de oplossing.
Hallo Suzy ,
Mijn Yelo Tv werkt ook weer perfect !
Heel veel dank ervoor .
Vriendelijke groetjes
Fred
Alles werkt terug perfekt! Bedankt!