Surgi
Experienced Weetjesweter
Surgi
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
04-03-2024
16:06
|
Lid sinds: 05-10-2017
Datum laatste bezoek: 04-03-2024 16:06
Ranking
Experienced Weetjesweter
11-02-2024
15:14
Sinds vorig jaar of is het al 2 jaar zend eclipse/evenaar de stoet spijtig genoeg niet meer uit. Kwist niet dat je via TV-THEEK ZENDERS regionale zenders ook regionale zenders kon selecteren. Weeral bijgeleerd. Helaas stond TV Oost er niet bij op regiocode 900. Bedankt voor de hulp! Merci v
... Meer weergeven
11-02-2024
15:06
1
Het is gelukt om de regiocode aan te passen zonder bijkomende problemen of herinstelling van zenders, er liep een balkje dat de zenders opnieuw doorloopte en op zender 8 heb ik nu TV Oost. Op eerste zicht geen problemen te ondervinden, op te nemen programma's staan nog juist enzo. Merci voor de hulp.
... Meer weergeven
11-02-2024
08:18
Deze namiddag wil ik graag Aalst carnaval volgen op TV Oost. Mijn regiocode is 900 (Gent) dus op zendernummer 8 ontvang ik AVS ipv TV Oost. Mocht ik mijn regiocode veranderen naar 910 of 920 (Aalst ed) dan zou ik op zender 8 wel TV Oost ontvangen.
Heeft iemand hier ervaring mee zonder op problemen te botsen?
Mocht ik dat veranderen dan is de nieuwe regiocode 910 of 20 niet meer gekoppeld met mijn installatieadres regiocode 900. Geeft dat een mogelijke storting waardoor ik misschien alles terug vanaf nul moet installeren of speelt dat niet zoveel rol?
Alternatief is werken met HDMI kabel van laptop naar TV maar das altijd zo omslachtig.
Bedankt alvast om ervaringen te delen
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Regiocodes
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
22-06-2021
08:43
2
Geen idee hoe je daar conflicten kunt oplossen. De oplossing was er gisteren ineens uit het niets. 1 serie heeft zich gisteren ontdubbeld. Het leek alsof die 2 keer opgenomen was. Als je 1 aflevering wiste dan waren er 2 van het scherm. Heeft dit er nu mee te maken of niet, geen idee. Kan in ieder geval terug in het menu conflicten. Bedankt voor de hulp!
... Meer weergeven
20-06-2021
09:14
Wanneer ik mijn conflicten menu wil opkuisen dan geraak ik er niet in wegens "een technisch probleem en probeer later opnieuw". Later is ondertussen al elke dag geworden. Ik heb mijn didicorder reeds herstart naar fabrieksinstellingen met behoud van opnames maar dat helpt mij niet vooruit. Iemand dit probleem al tegengekomen en zo ja is er een oplossing voor? Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Conflicten menu blijft technisch probleem hebben
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digicorder
-
foutmelding
-
opnames
27-01-2019
15:27
Probleem nog altijd niet verholpen...
... Meer weergeven
27-01-2019
15:18
Ik ben hier ook niet tevreden mee, ineens is kanaal weg, zonder verwittiging... Food channel programmaties ineens weg maar wel nog conflicten bij opnemen... Travel channel vanaf 1 februari geen programma meer... kan daarvoor eens geen mail gestuurd worden zodat je op de hoogte bent?! Waren nu eens kanalen waar een mens iets aan heeft ipv de eindelange herhalingen op njam 🤔
... Meer weergeven
17-11-2018
11:58
Deze opmerking helpt mij dus niets vooruit maar daar wordt blijkbaar wel aan gewerkt...
... Meer weergeven
15-11-2018
00:42
Sinds de nieuwe versie van Yelo play 4.20.1 weten mijn smartphone en tablet niet meer waar ik gebleven was met kijken tijdens een opgenomen programma. Het programma begint telkens terug van in begin te spelen. Iemand ook dit probleem ondervonden en vooral hoe krijg ik het opgelost? Met vroegere nieuwe versies nog nooit dit probleem ondervonden... Alvast bedankt voor de hulp.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Yelo Play app
21-10-2017
20:47
Alles werkt zoals voorheen, ongeveer 20 minuten op tablet gekeken en geen problemen gehad. Bedankt voor de oplossing.
... Meer weergeven
19-10-2017
00:02
@sb schreef: @Borsalino- Wat zeggen ze bij Samsung? Ben je daar wél tevreden over? Want dit lijkt me duidelijk (ook) een Samsung probleem... Feit en ik had mij dat ook al afgevraagd, maar daarna dacht ik bij mijzelf dat ze bij Samsung eens goed zullen lachen mocht de gebruiker doorgeven dat de yelo app niet werkt... Volgens mij moet telenet dit best eens afstemmen met hun want an sich werkt het toestel, buiten dat ene app'je niet... Als gans uw huis waterdicht is en 1 venster niet, dan ga je dat toch eerst vragen aan diegene die het venster gemaakt heeft?
... Meer weergeven
18-10-2017
06:53
Onenine7 heeft dat geprobeerd, zie antwoord wat naar boven, maar dat bleek niet te helpen.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 11-02-2024 15:06 | |
1 | 11-02-2024 15:08 | |
2 | 22-06-2021 08:43 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1948 | 11-02-2024 15:08 | |
3057 | 22-06-2021 08:43 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig