41779
netweters
|
18305
gesprekken
|
19786
vragen
|
Aan iedereen die een TV BOX heeft, zal de yelo play en app niet meer werken.
Telkens je wil inloggen zal er staan dat je hiervoor digitale tv en internet van telenet
moet hebben.
Er wordt aan gewerkt en zijn bezig een nieuw app te maken.
We zullen even geduld moeten hebben.
Dit weet ik van Telenet zelf.
groetjes
Is dit een tijdelijk probleem of is dit al altijd zo geweest met de nieuwe TV box?
Hallo,
Dit klopt inderdaad. De Yelo Play app werkt NIET met de nieuwe TV boxen. Er is hier reeds een nieuwe app voor beschikbaar in testfase.
mvg
@BenBaetens, ik heb de link in je post weggehaald. Je mag deze niet delen met mensen buiten de testfase. Hou hier zeker rekening mee.
We zijn de nieuwe TV-app eerst in een kleine groep aan het testen, zodra we daar genoeg feedback uit hebben en enkele verbeteringen kunnen doorvoeren, zal de app ook beschikbaar gemaakt worden voor de rest van de TV-box klanten. Hier is nog geen specifieke timing voor, @dsenseb. Maar komt er zeker aan!
@Suzy: Sorry dacht dat deze post in de tester post zat, mijn excuses 🙂
Hoi Suzy,
Ik kan sinds een aantal dagen geen yeloplay meer gebruiken op pc en laptop. Op telefoon is het geen probleem, wanneer komt de app voor de PC?
Alvast bedankt
@Nesta, zoals ik hierboven vermeldde, heb ik nog geen exacte timing voor jullie wanneer de nieuwe TV-app er zal zijn. Hij wordt volop getest door een kleine groep klanten. Eens het zover is, zal je zeker communicatie ontvangen als TV-box gebruiker.
Hoi, is dit probleem ondertussen opgelost?
Net TV-box gekregen en app werkt niet.
in winkel kon men geen info geven en op websitebezoek geen info.
@Pat-Trick schreef:Hoi, is dit probleem ondertussen opgelost?
Net TV-box gekregen en app werkt niet.
in winkel kon men geen info geven en op websitebezoek geen info.
Heb je de juiste app geïnstalleerd? Dus de "Telenet TV" app en NIET "Yelo-TV"?
@Pat-Trick, de nieuwe TV-app is er ondertussen al enkele maanden. Hier vind je er alles over! 😉