41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
in de toekomst vemeden kan worden ? @Suzy
enkele jaren later is het nog steeds niet gelukt.
toestel betaald en al braaf 2 weken aan het wachten. Zonder enige info of communicatie van Telenet.
bij post nl zegt men dat telenet hen betaald dus ik geen klant ben bij PostNL.
moet ik nu nog 2 weken wachten ?
schandalig. Levering tussen 2 en 4 werkdagen zegt men dan.
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: iPhone zoek bij post NL
Dat is niet fijn. Maar het klopt dat bedrijven zoals PostNL geen cases starten op vraag van de ontvanger.
Uit je bericht is het niet duidelijk of je al dan niet een traceercode ontvangen hebt.
Best dat je een e-mail stuurt met alle info datum bestelling en nog meer
dat je nog niets ontvangen hebt
De kans dat toestel verloren gaat kan gebeuren is ook goedkoper kan ook zijn dat het niet binnen is dat je nog even moet wachten
dit hoor je regelmatig hou de e-mail goed bij
20/02 besteld
21/02 bericht van PostNL: we gaan je pakje leveren
22/02 we leveren morgen tussen 10en14 je pakje
23/02 sorry we hebben je pakje nog niet kunnen leveren . Nieuw bezorg moment 24/02
24/02 sorry we hebben je pakje nog niet kunnen leveren nieuw bezorg moment 26/02
26/02 bezorgtijd wordt berekend
gebeld met klantenservice, die me bevestigen dat er iets mis is en een onderzoek starten.
binnen de 48 u zou ik een mail krijgen met stand van zaken.
vandaag
03/03 staat op de PostNL track and trace nog steeds dezelfde melding .
en van telenet nog steeds geen info.
gewoon even iPhone zoek bij PostNL googelen verteld mij genoeg.
als telenet weet dat het al jaren (soms) misloopt kon hier al lang een oplossing voor bedacht zijn.
bv onmiddellijk een ander toestel versturen, en nadien met de verzekering/PostNL een oplossing zoeken. Maar die liggen er natuurlijk niet wakker van dat een klant een maandje geduld moet hebben ipv de vermelde 2 tot 4 werkdagen.
Ik denk dat er slecht nieuws is dat ze hem kwijt zijn of hij ligt in een post nl punt
https://www.postnl.be/locatiewijzer/
Je kan proberen soms dropen ze hem daar
https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/
Je mag er zeker van zijn dat het bij alle koerierbedrijven al eens misloopt. Van de duizenden bestellingen die dagelijks goed aankomen, hoor je niets. Van de enkele waar het misloopt hoor je veel. Dat is zo bij quasi alle koerierbedrijven met hun neiging tot minimale kost en kantje boord spelen met de wet met (schijn)zelfstandigen. Het goed geleverde bestellingen heeft geen nieuwswaarde, het kleine percentage slecht geleverde heeft dan weer wel een hoge nieuwswaarde. De Europese regelgeving omgezet in de Belgische wetgeving geeft de klant genoeg waarborgen. Uiteraard is het heel vervelend als het juist uw bestelling is die misloopt. Je kan jezelf van veel ergernis besparen door op voorhand steeds alle voorwaarden eens te lezen, zodat je weet welke stappen je moet ondernemen als het eens misloopt.
De te nemen stappen ken ik maar al te goed, echter neemt het niet de ergernis weg.
als je iets besteld wil je het natuurlijk gisteren al ipv volgende maand.
wel bedankt voor de bruikbare feedback
Het is spijtig dat je post nl pakjes niet meteen kan veranderen naar een post nl punt
dan zal je deze zaken minder voor hebben
De bedrijven krijgen voorrang en dan komt de rest
Bij ons thuis hebben we een zeer goede chauffeur van post nl de laatste tijd waren te weinig pakjes heeft hij tegen mij gezegd per pakje krijg je een bedrag
hij is nu 2 weken in verlof omdat het niet rendabel was om te rijden
In feb duurde het soms 2 a 3 dagen voor pakje geleverd werd dan zie je die zaken wordt elke dag uitgesteld elke dag opnieuw
Maar na een week zou het moeten toe komen
Nu doen collega's het soms op een zaterdag die springen dan in je ziet het dat ze zijn het nog niet gewoon zijn een soort flex job
Bij Bpost en dhl is het ook rustig je ziet het na een dag is het al geleverd (en een bijna lege bestelwagen ) natuurlijk dat zijn geen zelfstandige
Zelf de zaken die ik in china bestel op zondag zijn via Bpost geleverd op een donderdag zo vlug heb ik het nog nooit gehad
Zelf bol geeft een waarschuwing dat het langer kan duren
Beste @Bjarne. Mag er niet geweten worden dat de iPhone zoek is bij PostNL?
omdat u even de tijd neemt om mijn titel aan te passen. Maar antwoorden lukt niet.
hoelang het duurt ? 2 tot 4 dagen zoals vermeld op de telenet website. Wettelijk 30dagen.
bij mij nu 2 weken zonder enig bericht van Telenet.
prutsers
@Bijnaexklant schreef:omdat u even de tijd neemt om mijn titel aan te passen. Maar antwoorden lukt niet.
Ik snap je frustratie, maar wil je er even aan herinneren dat het moderator team hier is om te modereren; niet om persoonlijke ondersteuning te bieden. De Netweters is geen klantendienst.
Begrijp ik helemaal, snap wel niet dat iemand even mijn titel aanpast van iPhone verloren bij PostNL naar hoe lang duurt een levering?