Beantwoorden
a006942
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Callcenter telenet

Waar is de logica,mijn vrouw krijgt op haar  werk een anoniem nr  , als ze oppakt zegt een  vrouw is uw man  thuis  je spreekt metde klantendienst van telenet .Kunnen dieniet rechtstreeks naar mij bellen ikheb toch  ook een gsm

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Callcenter telenet

Ben je wel zeker dat het iemand is van Telenet? Het lijkt mij sterk dat zij beschikken over het telefoonnummer van het werk van uw vrouw ... Mijn raad is dat je best toch even oppast dat er geen sprake is van oplichting!


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Callcenter telenet

Mogelijk is het een extern callcenter wat in naam van Telenet belt omdat je nog niet gereageert hebt op een uitnodiging om een  "Helemaal Mee"-technicus te sturen:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-check-up/

 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer1
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vernieuwde WIGO? On a roll... Tien op tien! Handje vol!

Callcenter telenet


@a006942 schreef:

Waar is de logica,mijn vrouw krijgt op haar  werk een anoniem nr  , als ze oppakt zegt een  vrouw is uw man  thuis  je spreekt metde klantendienst van telenet .Kunnen dieniet rechtstreeks naar mij bellen ikheb toch  ook een gsm


Staat jou gsm in de contactgegevens bij Telenet? Kan ook zijn dat je lang geleden het telefoonnummer van je werk hebt ingegeven als contactnummer. De klantendienst envertegenwoordigers van Telenet in Center en shop zijn in theorie verplicht bij elk contact na te zien of die gegevens nog kloppen en eventueel aan te passen of te verwijderen.

Of je moet doen zoals ik. Van zodra dat ik hoor dat het een callcenter is voor electriciteit, communicatie of wat dan ook bedank ik vriendelijk maar beslist. Ze moeten mij zelfs niets uitleggen. Ik beslis zelf wel wanneer ik het nodig vind om betere tarieven te vinden.

0 Likes
Beantwoorden