42418
netweters
|
18801
gesprekken
|
20298
vragen
|
Waar is de logica,mijn vrouw krijgt op haar werk een anoniem nr , als ze oppakt zegt een vrouw is uw man thuis je spreekt metde klantendienst van telenet .Kunnen dieniet rechtstreeks naar mij bellen ikheb toch ook een gsm
Ben je wel zeker dat het iemand is van Telenet? Het lijkt mij sterk dat zij beschikken over het telefoonnummer van het werk van uw vrouw ... Mijn raad is dat je best toch even oppast dat er geen sprake is van oplichting!
Mogelijk is het een extern callcenter wat in naam van Telenet belt omdat je nog niet gereageert hebt op een uitnodiging om een "Helemaal Mee"-technicus te sturen:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-check-up/
@a006942 schreef:Waar is de logica,mijn vrouw krijgt op haar werk een anoniem nr , als ze oppakt zegt een vrouw is uw man thuis je spreekt metde klantendienst van telenet .Kunnen dieniet rechtstreeks naar mij bellen ikheb toch ook een gsm
Staat jou gsm in de contactgegevens bij Telenet? Kan ook zijn dat je lang geleden het telefoonnummer van je werk hebt ingegeven als contactnummer. De klantendienst envertegenwoordigers van Telenet in Center en shop zijn in theorie verplicht bij elk contact na te zien of die gegevens nog kloppen en eventueel aan te passen of te verwijderen.
Of je moet doen zoals ik. Van zodra dat ik hoor dat het een callcenter is voor electriciteit, communicatie of wat dan ook bedank ik vriendelijk maar beslist. Ze moeten mij zelfs niets uitleggen. Ik beslis zelf wel wanneer ik het nodig vind om betere tarieven te vinden.