Beantwoorden
Mirza
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Contactlijst triing

Hoe kan ik, in mijn Ipad, een naam of telefoonnummer wissen uit de contactlijst van triiing? Deze werden er manueel ingebracht zonder deze eerst in mijn Iphone te plaatsen waar deze trouwens zelfs niet in vermeld staan. Na verschillende telefoontjes en zelfs een mail  naar Telenet hebben ze moeten toegeven dat ze hier geen antwoord op hebben. 

Vriendelijk groeten.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Contactlijst triing

Is er iemand hier dat @Mirza, tips kan geven om dit aan te passen? Laat dan hier zeker een berichtje.  Mirza zal je eeuwig dankbaar zijn. Of toch wel eventjes Smiley Erg vrolijk

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Contactlijst triing

Op een Ipad heb je een app die noemt contacten (standaard Ipad app) . Als je dit opent zie je daar alle contacten. Je kan er eentje bijmaken, corrigeren enz. Als je een contact aangemaakt hebt via de Triiing app is die meestal niet helemaal correct, want een vast nummer slaat hij ook op als mobiel.. Hier kan je dat veranderen.

Bij een ciontactpersoon zie "voeg telefoon toe" als je daar op tikt heb je de keuze uit mobiel, thuis enz.

Steek ze er altijd in met het formaat 00 32 123 123456. Dus 00 (of het plus teken +) dan landnummer dan telefoonnummer zonder de 0 vooraan.

Opslaan en dan niet vergeten om de app te sluiten.

Je weet wel 2x tikken op de startknop en dan alle open apps naar boven vegen. Vooral niet vergeten!!!!

Als je nu uw Triiing opent zal je die contacten weervinden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden