Beantwoorden
Ex-Netweter

Heeft Telenet het zo druk?

Ik heb al langer dan 2 weken een duplicaat aan gevraagd van een toestel die ik dit jaar nog gekocht had! Tot op heden nog geen antwoord dit kan toch niet zijn dat zo iets lang kan duren ??? Iemand raad hoe ik dit moet aan pakken
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Contact opnemenmet de klantendienst  op het nr 015666666

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

@Ex-Netweter schreef:
Ik heb al langer dan 2 weken een duplicaat aan gevraagd van een toestel die ik dit jaar nog gekocht had! Tot op heden nog geen antwoord dit kan toch niet zijn dat zo iets lang kan duren ??? Iemand raad hoe ik dit moet aan pakken

Volgende keer beter uw aankoopbewijs bijhouden.

Besef dat bij de meeste grote ketens een duplicaat aanvragen tussen de 10 en 20 euro kost.

Ik heb ooit in een doe het zelf gewerkt.24 uur na aankoop geen aankoopbewijs = geen waarborg.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

@igvfer schreef:

Ik heb ooit in een doe het zelf gewerkt.24 uur na aankoop geen aankoopbewijs = geen waarborg.

Dat is dan toch niet helemaal volgens de regels.... Als je als klant op eender welke manier kan bewijzen dat je iets ergens aangekocht hebt,  heb je recht op garantie. Maw ook een betaalbewijs van de bank is voldoende. Vraag maar na bij Testaankoop Smiley Vrolijk

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden