24788
netweters
|
152688
antwoorden
|
20730
vragen
|
Beste,
Ik heb vorig jaar een gsm gekocht met toestelkorting voor 250€ (oorspronkelijk 350) bij één van jullie verdelers.
Echter 1 jaar later valt mijn gsm op willekeurige tijdstippen uit en start hij opnieuw op (meerdere malen per dag).
Ik heb hem de laatste 2 maanden reeds 3x voor binnengestoken in een telenet verdeler. Telkens ik hem ophaal beweren ze dat hij gemaakt is en er onderdelen werden vervangen. Nu blijkt dat hij na de 3e keer nog steeds niet gemaakt is.
Daar beweren ze dat er zelf niets aan kunnen doen buiten mijn gsm opsturen naar de fabrikant. Mij begint het wel stilletjes aan beu te worden (deze gsm is nog in garantie). Ik verwacht namelijk dat voor deze prijs mijn gsm iets langer dan 1 jaar meegaat.
Kan ik hiervoor ergens anders terecht met dit probleem?
Mvg,
Bram
Telenet heeft geen herstel dienst. Ze sturen die inderdaad op naar de leverancier. Ze ontvangen die terug met de analye wat er was en Telenet moet ervanuit gaan dat dit correct is, meer kunnen ze niet doen aangezien ze zelf geen technische analyse maken.
Als een garagist een lamp vervangt, wie zegt dat dat een nieuwe is , je moet ook op het woord afgaan van je garagist.
Dus blijven binnen doen voor herstelling
Ik dacht wel dat het na de derde herstelling van hetzelfde probleem de fabricant je een nieuw toestel dient te geven. ven bellen met de fabricant.