Beantwoorden
bramdk
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Heel ontreveden over gsm met toestelkorting

Beste,

 

Ik heb vorig jaar een gsm gekocht met toestelkorting voor 250€ (oorspronkelijk 350) bij één van jullie verdelers.

Echter 1 jaar later valt mijn gsm op willekeurige tijdstippen uit en start hij opnieuw op (meerdere malen per dag).

 

Ik heb hem de laatste 2 maanden reeds 3x voor binnengestoken in een telenet verdeler. Telkens ik hem ophaal beweren ze dat hij gemaakt is en er onderdelen werden vervangen. Nu blijkt dat hij na de 3e keer nog steeds niet gemaakt is. 

 

Daar beweren ze dat er zelf niets aan kunnen doen buiten mijn gsm opsturen naar de fabrikant. Mij begint het wel stilletjes aan beu te worden (deze gsm is nog in garantie).  Ik verwacht namelijk dat voor deze prijs mijn gsm iets langer dan 1 jaar meegaat.

 

Kan ik hiervoor ergens anders terecht met dit probleem?

 

Mvg,

Bram

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Heel ontreveden over gsm met toestelkorting

Telenet heeft geen herstel dienst. Ze sturen die inderdaad op naar de leverancier. Ze ontvangen die terug  met de analye wat er was en Telenet moet ervanuit gaan dat dit correct is, meer kunnen ze niet doen aangezien ze zelf geen technische analyse maken.

Als een garagist een lamp vervangt, wie zegt dat dat een nieuwe is , je moet ook op het woord afgaan van je garagist.

Dus blijven binnen doen voor herstelling

Ik dacht wel dat het na de derde herstelling van hetzelfde probleem de fabricant je een nieuw toestel dient te geven. ven bellen met de fabricant.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
bramdk
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Heel ontreveden over gsm met toestelkorting

Alvast bedankt voor het spoedige antwoord.

Ik heb eens test aankoop benaderd en inderdaad na 2-3 keer heb ik recht op een alternatief. Echter is hier wel de verkoper voor verantwoordelijk en niet de fabrikant. Ik ga het eens met test aankoop proberen regelen misschien dat ze dan wel toehappen.

Mvg,
Bram
0 Likes
Beantwoorden
bramdk
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Heel ontreveden over gsm met toestelkorting

Ps. Dit staat ook letterlijk in de consumentenwetgeving dat de verkoper hiervoor verantwoordelijk is, Krefel heeft namelijk ook geen hersteldienst...
0 Likes
Beantwoorden