Beantwoorden
Ex-Netweter

Hoe installeer ik een draadloos netwerk op vsx830

beste

ik heb onlangs een receiver gekocht van pioneer vsx830 hij werkt goed maar heb nog een probleem

het instaleren van het draadloos netwerk. voor inernet radio .

hij vind de router dat wel ook de router sleutel al ingegeven maar vind geen router

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Hoe installeer ik een draadloos netwerk op vsx830

Na een beetje googelen kwam ik erachter dat dit een Pioneer receiver is, altijd nuttig om te weten Smiley LOL

Uw router is dit een eigen router of deze van Telenet (home gateway)

Indien uw eigen router is die beveiligd met WPA ( niet met WEP)

Ik vermoed dat de draadloze verbinding te zwak is. Ik zie de router van mijn buur ook op 150 m afstand maar ik kan er geen verbinding op maken. Het is niet omdat je de SSID ziet dat je er ook een goede verbinding kan op maken. En als het dan toch lukt zal dat met de nodige moeilijkheden zijn voor je audio streaming.

Als dit zo is dan maak je het best verbinding via de LAN aansluiting, altijd beter. Indien dit niet kan rechtstreeks doe het dan via Powerlan.

Ik weet niet waar deze installatie geplaatst wordt. Ik vermoed in de buurt van je TV, Digibox/corder? Indien ja gebruik dan de internetaansluiting van je digibox/corder. Haal die uit je digibox, steek deze in een switchke dat je gratis kan afhalen in een Center. Maak dan een verbinding van het switchke naar je digibox en van het switchke naar je receiver en ook eentje naar je TV (als het een smart TV is uiteraard).

Powerlan of UTP ----> switch

Van Switch -----> Digicorder

Van switch -----> TV

Van switch -----> Receiver.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden