I-phone? Wat een zever!!
Waarom is het zo moeilijk om service te krijgen??
Even kort schetsen .....
Ik bestel in juli de I-Phone 5 S silver 32 GB voor € 99,00 en dan I-king € 45,00/maand
De website zegt me dat ik naar de winkel moet omdat ik een telenetabo (lees betaal wat je belt) heb en dit niet online kan. Na elke week eens langs te gaan in de winkel (met een neen nog niet binnen) krijg ik 2 weken geleden gewoon te horen "neen die komt niet meer" Klantendienst gebeld "oei zo sorry, maar die actie is gedaan!" Nu vorige week na heel wat vloeken opnieuw 5S besteld voor de prijs van €199,00 met zelfde abo. Waar is de logica dat hij duurder is geworden? € 100,00 is niet niets op een toestel dat volgende maand vervangen wordt door de 6 ! Nu vrijdag mailtje gekregen dat ze mijn bestelling annuleren wegens abo. bij telenet. NEEN, IK GA NIET MEER NAAR DIE WINKEL !!! KAN DIT NU GEWOON NIET ONLINE GEREGELD WORDEN?? SERVICE GRAAG ! Kan hier niet mee lachen !
Ik overweeg stappen via testaankoop om deze "einde voorraad" aan te vechten!
Bij deze een duidelijke NIET DANK JE aan telenet!