Beantwoorden
Hans77
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier It's your fifth party!

I-phone? Wat een zever!!

Waarom is het zo moeilijk om service te krijgen??

 

Even kort schetsen .....

 

Ik bestel in juli de I-Phone 5 S silver 32 GB voor € 99,00 en dan I-king € 45,00/maand

De website zegt me dat ik naar de winkel moet omdat ik een telenetabo (lees betaal wat je belt) heb en dit niet online kan. Na elke week eens langs te gaan in de winkel (met een neen nog niet binnen) krijg ik 2 weken geleden gewoon te horen "neen die komt niet meer" Klantendienst gebeld "oei zo sorry, maar die actie is gedaan!" Nu vorige week na heel wat vloeken opnieuw 5S besteld voor de prijs van €199,00 met zelfde abo. Waar is de logica dat hij duurder is geworden? € 100,00 is niet niets op een toestel dat volgende maand vervangen wordt door de 6 !  Nu vrijdag mailtje gekregen dat ze mijn bestelling annuleren wegens abo. bij telenet. NEEN, IK GA NIET MEER NAAR DIE WINKEL !!! KAN DIT NU GEWOON NIET ONLINE GEREGELD WORDEN??  SERVICE GRAAG ! Kan hier niet mee lachen !

Ik overweeg stappen via testaankoop om deze "einde voorraad" aan te vechten!

Bij deze een duidelijke NIET DANK JE aan telenet!

 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
ubahnub
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Even demarreren... Warming up? Goed bezig! On a roll...

I-phone? Wat een zever!!

Ai, dat klinkt inderdaad niet leuk! Een collega van mij heeft iets gelijkaardigs meegemaakt bij een bestelling (al was deze niet voor een iPhone, maar voor een S4). Bij hem is het uiteindelijk in orde gekomen nadat hij contact heeft gehad met de Telenet klantendienst en doorverbonden werd naar de kwaliteitsopvolging.

 

Heb je de Telenet klantendienst hier al over gecontacteerd? Vaak zijn er best nog wel mogelijkheden om een dergelijk probleem te verhelpen, maar dan moeten ze wel even telefonisch verwittigd worden. 

 

Ik raad aan de facturatiedienst eens te bellen op 015666666 en te vragen wat ze voor je kunnen doen. Als zij het niet kunnen oplossen, vraag dan even naar de kwaliteitsopvolging. 🙂

0 Likes
Beantwoorden
Hans77
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier It's your fifth party!

I-phone? Wat een zever!!

De klantendienst zegt gewoon sorry ... onze excuses maar biedt niets aan.

De andere diensten ga ik eens contacteren...

Dank je wel voor de info !

0 Likes
Beantwoorden
Johan72
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Pionier

I-phone? Wat een zever!!

Ik heb bij het begin van de actie voor iPhone 5S ook iets dergelijk voorgehad. De eerste dag dat de actie liep (toen voor slechts 1 euro) was mijn oude smartphone net stuk, toen ik de promotiemail kreeg was ik blij de kans te krijgen eindelijk eens een alombegeerde phone te kunnen hebben. Ook ik werd doorverwezen naar de winkel. Nog geen kwartier nadat ik de mail had gekregen stond ik al in de eerste winkel, nada... uit voorraad. Tweede winkel, opnieuw noppes. Derde winkel... Je raadt het wel hé! Ik mijn frustratie geuit over het feit dat op de dag van de promotie alles reeds uit voorraad was, ook legde ik mijn geval met kapotte phone uit en dus héél dringend een nieuwe nodig had. De winkelier was begrijpend en stelde mij de iPhone 5C voor (deze zat echter niet in de promotie), de helft minder bytes en iets kleiner, deze kans heb ik gretig aangenomen en ben nog steeds trotse eigenaar van een apple smartphone 🙂

Ik ben al altijd klant geweest bij telenet, soms gaat er al eens iets mis maar over het algemeen ben ik tevreden. Ik besluit dat de tevredenheid bij jou ver te zoeken was, daarom begrijp ik ook jouw frustratie. Ik hoop dat je ondertussen toch ook een trotse eigenaar bent, misschien wel al de 6?

M.v.g. Johan72

0 Likes
Beantwoorden