24804
netweters
|
152806
antwoorden
|
20742
vragen
|
Ik heb tarief Fiber 200.
Ik besteden aan mijn zenders streaming twitch.tv/medishelive
500GB per maand is heel weinig voor mij. Ik moet 50-80 GB per dag.
Wat moet ik doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
een business abonnement nemen
Ik ben geen zakenman. Dit is mijn hobby. Hoeveel is een tarief?
Madmow,
Je abonnement Internet Fiber 200 is goed genoeg voor het streamen op Twitch, Dit abonnement geeft je onbeperkt* up- & downloads, op voorwaarde dat je de Fair Use Policy niet schend. (Deze verbruiksregel vind u hier: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-onbeperkt-surfen/ )
Normaal zou streaming niet zo snel 500GB verbruiken, maar als u denkt dat het wel zou gebeuren dan zou ik toch aanraden om meer in de daluren te gaan streamen. En dat hoeft geen nadeel te zijn aangezien Twitch meer bekeken word in de daluren.
Een business pakket nemen voor Twitch raad ik niet aan, en is niet eens mogenlijk voor particulieren aangezien deze pakketen voor bedrijven zijn.
Mvg,
Riley.
@Ex-Netweter schreef:Madmow,
Een business pakket nemen voor Twitch raad ik niet aan, en is niet eens mogenlijk voor particulieren aangezien deze pakketen voor bedrijven zijn.
Mvg,
Riley.
Correctie, iedereen is vrij om te nemen wat hij wil zolang je er maar voor betaalt. Ik ken verschillende klanten die fluo hebben (omwille van tieners in huis) omdat ze dan effectief 3 TB download hebben om het even welk uur van de dag.
Wat Fluo kost kan je makkelijk nazien op de site onder de tab business. Opgepast daar zijn de prijzen exclusief 21% BTW.