Beantwoorden
jomo
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Ongevraagde aankoop

Beste,

ik heb sinds enige tijd Fibernet 200. ik ontvang een aankoopbevestiging voor WHOP, dus trager.

Ik reageer met een klachtenmail.

Vandaag belt iemand dat er absoluut iemand gebeld heeft met telenet, hetgeen je reinste onzin is. Die man weigert dat toe te geven.

 

Ik wens geen goedkoper abo. Ik wens geen aanpassing.

Is dit hier weer een of ander vies truukje achter om me op kosten te jagen ???

 

Graag dringend rechtzetting, en zoals gevraagd in mijn mail : excuses voor de onnodige overlast die telenet me bezorgt.

En trek die medewerker vh callcenter eens goed aan zijn oren !!!

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ongevraagde aankoop

Wees blij dat ze je niet op een duurder abonnement hebben gezet. Gefrustreerde smiley

Het is in elk geval niet slim mochten ze dat zomaar ongevraagd doen, wat ik betwijfel want ze snijden voor 10 euro in hun **bleep**.

Wat ik wel merk dat ze onder druk van de concurentie wel de klanten aanschrijven dat ze eventueel met een goedkoper abonnement verder zouden kunnen.

Onze blauwe vrienden voeren de laatste tijd zeer sterk campagne op de prijs (op de kwaliteit kan niet) en verkopen aan mensen met een Whoppa abonnement een uiteraard goedkoper abonnement zonder de nadelen te vertellen.

Gelukkig voor Telenet komen er na enkele maanden wel een deel terug. (klachten als uitvallen, beeldkwaliteit, minder gebruiksvriendelijk, powerline of WiFi problemen, trager internet  enz. zijn dan de redenen)



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden