Beantwoorden
Ex-Netweter

Opgebeld worden

Ik kreeg een telefoon van 1 van de medewerkers die mij op nog meer kosten ging jagen.Ik heb tv internet en ben voetbal abonnee.Ik heb ook nog 2 IPhones met een abo.Ik denk dat dit alleen al genoeg is dat ik niet nog eens iets moet bijnemen.Nu vandaag krijg ik terug telefoon en het was terug om mij Whoppa aan te smeren!Als dat voor jullie nog te weinig is kan ik nog altijd uitkijken naar een andere leverancier.Voorstellen tot minder betalen zijn altijd welkom.<BR>
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Opgebeld worden

1. Verwacht geen officiële ondersteuning van Telenet via dit forum. Lees de gebruikersvoorwaarden nog eens:  http://community.telenet.be/t5/Welkom/Community-Gebruiksrichtlijnen/td-p/49/jump-to/first-unread-mes...

2. Als je geen commerciële voorstellen per telefoon wenst:
    .
0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Opgebeld worden

Hey @Ex-Netweter, was de informatie van @Area57 nuttig voor je? Zo ja, vergeet dan zeker niet de tip als oplossing te markeren. Zo kan iedereen het antwoord direct terug vinden tussen de oplossing. Heb je onze collega's kunnen bereiken?

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Opgebeld worden

misschien is het wel voordeliger voor jou  om in een totaalpakket te stappen

play sports wordt in ieder geval al goedkoper door er iets bij te nemen

luisteren kost geen geld zou ik zeggen

welke abonnement heb je nu van internet?

huur je een toestel digicorder?

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden