24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
Telenet voert al sinds september grote netwerf werken uit.
Daardoor hebben wij in september al 2 weken hinder ondervonden.
Ook nu in november worden wij weer 2 weken in de problemen gezet...
Als particulier is dit vervelend maar voor een (klein) bedrijf is dit echter wel een ramp!
Zeker voor bedrijven die opdrachten/afspraken vooral ontvangen/plannen via internet/telefonie.
Afspraken met klanten kunnen niet doorgaan en niet heringepland worden want niemand kan zeggen wanneer en hoe lang de onderbrekingen gaan duren...
Na telefonisch contact met Belgacom blijkt dat zij hun businessklanten bij geplande werken voorzien van een gratis USB stick met 4G op.
Dat noem ik pas klantenservice naar bedrijven toe! Op die manier wordt de hinder beperkt en kan er toch verder gewerkt worden.
Waarom kan dit bij Telenet niet?
Overigens biedt Belgacom eveneens een 4G versterker aan voor 5 euro (incl. BTW) per maand waardoor het bereik/ontvangst in nieuwe woningen verbeterd wordt.
Waarom kan Telenet dit niet?
Omdat dit bij Telenet meestal niet nodig is denk ik.
Bel anders eens naar de business klantendienst als je toch een businessabonnement hebt. (Fluo of iets dergelijks)
De grote netwerf is normaal een uiyval van 1 dag. Er worden voor de klant geen gratis alternatief geboden omdat de grote netwerf over gans vlaanderen loopt en ze dit niet iedereen kunnen aanbieden.
Even door de zure **bleep** bijten om nadien mee te snellen op het snelste netwerk.
Misschien helpt dit