Beantwoorden
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Persoonlijk aanbod Wigo

Weet er soms iemand of je op een of andere pagina een persoonlijk aanbod voor WIGO kunt opvragen? Daarmee bedoel ik vertrekkend van je huidig abonnement en van daaruit  wat een overstap (met minimaal dezelfde mogelijkheden) naar Wigo dan zou kosten. Via mijn telenet - ontdel ons aanbod lukt me dit niet

 

Mvg, Vic

0 Likes
Beantwoorden
14 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Persoonlijk aanbod Wigo

Ik heb voor mijn intern gebruik een Excell file aangemaakt waarin de huidige gegevens kunnen ingevuld worden en waarbij dan automatisch berekend wordt wat je meer of minder krijgt. Het is niet perfect maar het helpt. En het gaat alleen maar over basis gegevens. Met opties als Play, Play More, ken je beller enz. wordt geen rekening gehouden. En het moet nog verfijnd worden want bij gebruik komen de mankementen nu boven.

Ik probeer het je door te sturen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Persoonlijk aanbod Wigo

Thx voor de moeite. Bedoel je dat je het als PB zal  proberen door te sturen (kwestie van te weten waar ik het kan verwachten hoor)?

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Persoonlijk aanbod Wigo

Je kan dit excelleke hier downloaden. Probeer het gerust uit. Dient enkel voor particuliere klanten. Houdt alleen rekening met producten die beinvloed worden. Opties als Play, Play more en Sporting bliven opties en moet je er bij tellen.

Heb je whop dan geef je 1 in bij Whop. Heb je afzonderlijke producten dan geef je het aantal van de afzonderlijke procuten in. Dus niet combineren en checken of het klopt met je werkelijke factuur.

https://webclient.rushfiles.one/publiclink.aspx?saf2=setHDC6LiCn9uTuT2Dpyp1YL6qtrIu



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
berryvh
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! A born reader! Follow the reader, reader!

Persoonlijk aanbod Wigo

Ik ben gebeld door Telenet omdat ik op de Telenet-WIGO-website mijn e-mailadres had ingegeven.

 

Voor mensen die Whoppa hebben, ben je al verplicht het 5-SIMkaarten-abonnement te nemen van 120 euro, want met de 2-SIMkaart-versie heb je een limiet van 200 Gb op je internet thuis.

 

Dus enkel als je die 5 SIMkaarten ook daadwerkelijk gebruikt ben je goedkoper af, anders zeker niet.

 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Persoonlijk aanbod Wigo

Probeer eens op mijn link hierboven het werkblad te downloaden en te openen. Je vult de aantallen van je huidige producten in en je ziet wat nu je basisprijs is en onderaan zie je de verschillen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Persoonlijk aanbod Wigo

Bedankt voor de handige file! Een enkele opmerking is dat er geen rekening gehouden wordt met de Family Deal (-1€ / sim vanaf de 2de voor Whop en -2€/sim vanaf de 2de voor Whoppa)


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Persoonlijk aanbod Wigo

Nee, daar heb ik geen rekening mee gehouden. Ik slaag er niet in om dit er automatisch in te steken als de klant whop of whoppa heeft. Mijn kennis excel is daaarvoor te beperkt. Maar dat is makkelijk zelf uit te rekenen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Persoonlijk aanbod Wigo

Whop of whoppa  in excel 🙂 

=IF(B3>=1,"WHOPPA",IF(B2>=1,"WHOP","NIKS"))


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Persoonlijk aanbod Wigo

Zit in de prijs van WIGO (100,120 en 140  euro) de kosten van de huur digicorder en de kabel mee verrekend? Ik huur een digicorder en als ik daar 1 invul in je spreadsheet wordt die meegeteld in de vergelijking van de prijzen. Dat kan natuurlijk alleen maar als ik de prijs van de digicorder bij Wigo niet meer extra bij moet betalen, en dat is bij de andere paketten van Telenet niet  het geval.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Persoonlijk aanbod Wigo

kabel en huur hddc zit inbegrpen bij wigo

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Persoonlijk aanbod Wigo

Voor het moment hebben wij Whoppa (met FiberNet 200 +Freephone Europe) + Optie Freephone 24 Belgie + 3x King + voor DTV Play More + Play Sport. Voor alle duidelijkheid een paar kleine vraagjes,

- Dus als ik een vergelijking wenst met onze huidig abonnement heb ik dan  enkel Wigo 120 nodig + Play More + Play Sport?

- In ons huidig abonnement omdat we zowel Play More als Play Sport hebben is er op Play Sport een koring van 11,00€ em omdat we ook nog wat Whoppa hebben is er nog een korting van 6,40€. Weet er hier soms iemand of deze kortingen ook van toepassing zijn met Wigo

- Een van onze GSM werd via Telenet aangekocht en heeft nog een restwaarde die nog dient betaald te worden. Dit stelt geen probleem om deze met Wigo te gebruiken?

- Blijft ook bij Wigo het HD XL pack gratis inbegrepen?

 

Mvg, Vic

0 Likes
Beantwoorden
Namay
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Persoonlijk aanbod Wigo

Hallo,

 

Toen ik Wigo nam werd me verzekerd dat ik de mobiele data kon verdelen, ook bij 2 sim kaarten.. Nu blijkt dat er per sim min 1 gb moet op de kaart blijven dus uiteindelijk kan ik niks overzetten.   1 gb is voor mij te weinig en voor zoon onnodig.   Eer lijk gezegd voel ik me beetgenomen want had dit duidelijk gevraagd voor ik toezei op aanbod..

 

Nu heb ik gebeld en ze kunnen zelfs niet meer data bijzetten op 1 nummer via dit abonnement.  Hun enige alternatief is terug mijn oude abonnement met een aparte tel bij (terug nieuw nummer) wat me dus nog duurder uitvalt!!  

 

Ik ga dit eens overdenken maar dit is al het zoveelste probleem met Telenet in korte tijd ook al ben ik al 15 jaar klant, ze houden zich niet aan beloftes..ik denk dat ik eens ga checken wat de concurrentie kan bieden....

 

Een teleurgestelde klant

BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Persoonlijk aanbod Wigo

Een ander abonnement geeft nooit een nieuw nummer, behoudt van nummer is gegarandeerd!
Ik heb zelf ook al geklaagd over het feit dat de verdeling in blokken van 1GB moet gebeuren, maar het staat overal wel duidelijk bij de reclame en de voorwaarden.
Behalve dat 1+1 gelijk is aan 2, dat staat er inderdaad nergens bij.... ☺

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Dirkje1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
All I want for X-mas is YOU Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Persoonlijk aanbod Wigo

tja ,ook 1 van de redenen om WIGO links te laten liggen.

ik wil 1 gig +4 gig +0 gig omdat 1gsm geen smartphone is.

Niet mogelijk dus geen Wigo hier.

0 Likes
Beantwoorden