41263
netweters
|
17817
gesprekken
|
19247
vragen
|
Weet er soms iemand of je op een of andere pagina een persoonlijk aanbod voor WIGO kunt opvragen? Daarmee bedoel ik vertrekkend van je huidig abonnement en van daaruit wat een overstap (met minimaal dezelfde mogelijkheden) naar Wigo dan zou kosten. Via mijn telenet - ontdel ons aanbod lukt me dit niet
Mvg, Vic
Ik heb voor mijn intern gebruik een Excell file aangemaakt waarin de huidige gegevens kunnen ingevuld worden en waarbij dan automatisch berekend wordt wat je meer of minder krijgt. Het is niet perfect maar het helpt. En het gaat alleen maar over basis gegevens. Met opties als Play, Play More, ken je beller enz. wordt geen rekening gehouden. En het moet nog verfijnd worden want bij gebruik komen de mankementen nu boven.
Ik probeer het je door te sturen.
Thx voor de moeite. Bedoel je dat je het als PB zal proberen door te sturen (kwestie van te weten waar ik het kan verwachten hoor)?
Je kan dit excelleke hier downloaden. Probeer het gerust uit. Dient enkel voor particuliere klanten. Houdt alleen rekening met producten die beinvloed worden. Opties als Play, Play more en Sporting bliven opties en moet je er bij tellen.
Heb je whop dan geef je 1 in bij Whop. Heb je afzonderlijke producten dan geef je het aantal van de afzonderlijke procuten in. Dus niet combineren en checken of het klopt met je werkelijke factuur.
https://webclient.rushfiles.one/publiclink.aspx?saf2=setHDC6LiCn9uTuT2Dpyp1YL6qtrIu
Ik ben gebeld door Telenet omdat ik op de Telenet-WIGO-website mijn e-mailadres had ingegeven.
Voor mensen die Whoppa hebben, ben je al verplicht het 5-SIMkaarten-abonnement te nemen van 120 euro, want met de 2-SIMkaart-versie heb je een limiet van 200 Gb op je internet thuis.
Dus enkel als je die 5 SIMkaarten ook daadwerkelijk gebruikt ben je goedkoper af, anders zeker niet.
Probeer eens op mijn link hierboven het werkblad te downloaden en te openen. Je vult de aantallen van je huidige producten in en je ziet wat nu je basisprijs is en onderaan zie je de verschillen.
Bedankt voor de handige file! Een enkele opmerking is dat er geen rekening gehouden wordt met de Family Deal (-1€ / sim vanaf de 2de voor Whop en -2€/sim vanaf de 2de voor Whoppa)
Nee, daar heb ik geen rekening mee gehouden. Ik slaag er niet in om dit er automatisch in te steken als de klant whop of whoppa heeft. Mijn kennis excel is daaarvoor te beperkt. Maar dat is makkelijk zelf uit te rekenen.
Zit in de prijs van WIGO (100,120 en 140 euro) de kosten van de huur digicorder en de kabel mee verrekend? Ik huur een digicorder en als ik daar 1 invul in je spreadsheet wordt die meegeteld in de vergelijking van de prijzen. Dat kan natuurlijk alleen maar als ik de prijs van de digicorder bij Wigo niet meer extra bij moet betalen, en dat is bij de andere paketten van Telenet niet het geval.
Voor het moment hebben wij Whoppa (met FiberNet 200 +Freephone Europe) + Optie Freephone 24 Belgie + 3x King + voor DTV Play More + Play Sport. Voor alle duidelijkheid een paar kleine vraagjes,
- Dus als ik een vergelijking wenst met onze huidig abonnement heb ik dan enkel Wigo 120 nodig + Play More + Play Sport?
- In ons huidig abonnement omdat we zowel Play More als Play Sport hebben is er op Play Sport een koring van 11,00€ em omdat we ook nog wat Whoppa hebben is er nog een korting van 6,40€. Weet er hier soms iemand of deze kortingen ook van toepassing zijn met Wigo
- Een van onze GSM werd via Telenet aangekocht en heeft nog een restwaarde die nog dient betaald te worden. Dit stelt geen probleem om deze met Wigo te gebruiken?
- Blijft ook bij Wigo het HD XL pack gratis inbegrepen?
Mvg, Vic
Hallo,
Toen ik Wigo nam werd me verzekerd dat ik de mobiele data kon verdelen, ook bij 2 sim kaarten.. Nu blijkt dat er per sim min 1 gb moet op de kaart blijven dus uiteindelijk kan ik niks overzetten. 1 gb is voor mij te weinig en voor zoon onnodig. Eer lijk gezegd voel ik me beetgenomen want had dit duidelijk gevraagd voor ik toezei op aanbod..
Nu heb ik gebeld en ze kunnen zelfs niet meer data bijzetten op 1 nummer via dit abonnement. Hun enige alternatief is terug mijn oude abonnement met een aparte tel bij (terug nieuw nummer) wat me dus nog duurder uitvalt!!
Ik ga dit eens overdenken maar dit is al het zoveelste probleem met Telenet in korte tijd ook al ben ik al 15 jaar klant, ze houden zich niet aan beloftes..ik denk dat ik eens ga checken wat de concurrentie kan bieden....
Een teleurgestelde klant
tja ,ook 1 van de redenen om WIGO links te laten liggen.
ik wil 1 gig +4 gig +0 gig omdat 1gsm geen smartphone is.
Niet mogelijk dus geen Wigo hier.