Hoe een iPhone bij telenet bestellen een nachtmerrie word ? Na meer als 2 maanden wachten krijg je van de "voor mij firma van het jaar " Dynalogic het bericht om een afspraak te maken voor levering . Dan begint het sprookje eerst na 3 uur wachten toch eens bellen ,nee sorry wij kunnen uw afspraak niet vinden maak maar een nieuwe . OK dan wel op zaterdag maar tussen 9 en 18 u gelieve u te schikken naar onze koerier. Na een nachtshift gewerkt te hebben duurde het iets te lang voor de deur werd opengedaan en reed de klantvriendelijke koerier doodleuk zwaaiend weg met het pakket met de woorden te laat 😛 ok op naar de volgende afspraak op dinsdag hadden ze wel even goesting dus wederom heel de avond gewacht maar het werd te laat naar mijnheer zijn goesting en hij wou naar huis weliswaar zonder eerst te verwittigen dat hij geen zin meer had om langs te komen. Weet je maak maar een nieuw afspraak. Niet zo vlug mogelijk uit schaamte dat we u heel de avond hebben laten wachten nee binnen 2 dagen als onze koerier eens passeerd . OK wat gaat het nu zijn ? Even telefoon mijnheer mijnheer mijn apparaat is stuk kan jij alvast een copijtje pakken van uw paspoort graag of anders ben ik weg met mijn pakje ! Dan maak je maar weer nieuwe afspraak lol. Bedankt telenet om op zo een proffesionele manier te zorgen dat ik nu zo van mijn iPhone kan genieten. En mss even een goede raad goedkope firma's die van alles een grote grap maken kunnen U op den duur ook veel kosten.