Beantwoorden
Ex-Netweter

Regels (en filters) ingevolge Phising

Ik gebruik de invoer van Regels constant, niet enkel voor het sorteren van de mail, maar ook voor het verwijderen van mails in het Spamvak alsook in de Inbox.  

De lijst binnen één bepaalde regel die ik 'Verwijderen' noem, is al ellenlang, en hierdoor ontzettend traag, wanneer ik een emailadres wil toevoegen aan die filter. Dus voegde ik een extra regel toe namelijk 'Verwijderen 2' om sneller te kunnen werken, maar ook deze wordt heel traag.
De opdracht binnen die regels is dus om email afkomstig van deze adressen automatisch te verwijderen (voorwaarde: willekeurig) en meestal gebruik ik als optie 'bevat'. 

1. Niet alleen werkt de toevoeging van een extra emailadres aan de regels traag na verloop van tijd,  
  2. maar dikwijls wordt de regel niet eens uitgevoerd en komt de mail toch binnen via Inbox of Spam.

Kan hier iets aan gedaan worden?

Tags (3)
0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Regels (en filters) ingevolge Phising

Hey @Ex-Netweter, leuk om te zien dat je direct gebruik maakt van de Community om je vraag te stellen. Is er iemand die kan helpen om de filters en regels te optimaliseren? We kijken alvast uit naar de hulp.

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden