24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Krijg de laatste weken massa's spam binnen. Alle mail is gericht aan ...@pandora.be.
Niet noodzakelijk met mijn naam voor @... Kan ik mijn oude pandora alias niet gwoon laten definitief stoppen of alle mail die gericht is aan @pandora laten wegfilteren?
Ja, ik ook sinds gisteren al meer dan 10 mails! Heb nooit een pandora.be email adres gehad. De mail is ook niet aan mij gericht. Ik heb 3 mail adressen waarvan er één is die ik nooit gebruik. Na een beetje gezocht te hebben merk ik het volgende op (xxxx staat voor mijn email adres die ik nooit niet gebruik!
Details van de mail :
Return-Path: ptugjtcd@beachsights.com
Received: from jules.telenet-ops.be (LHLO jules.telenet-ops.be)
(195.130.132.44) by zcsnocm38.telenet-ops.be with LMTP; Sat, 7 Nov 2015
08:39:33 +0100 (CET)
Received: from 84-199-86-195.iFiber.telenet-ops.be ([84.199.86.195])
by jules.telenet-ops.be with bizsmtp
id eXfP1r00X4CsRdQ01XfPvj; Sat, 07 Nov 2015 08:39:32 +0100
X-Spamcause: gggruggvucftvghtrhhoucdtuddrfeekhedrfeelgddutdelucetufdoteggodetrfcurfhrohhfihhlvgemuchtvghlvghnvghtrdgsvgenuceurghilhhouhhtmecufedttdenucfjughrucdvkeejudculddvtddtmdenogfuphgrmhfjughrucdlfedttddmnecujfgurhepkffhuffvffggtgfgsehhufertddttddtnecuhfhrohhmpedfteguughilhihnhdfuceoffhouhhglhgrshgplfgrmhgrrhessggtqdhsrdgtohhmqeenucffohhmrghinhepghhoohhglhgvrdgtohhm
Delivered-To: : xxxx@telenet.be
X-TN-Spam: YES
X-TN-Spam: YES
Message-ID: <3195803091-FDRFCXLLZPVPQTFVGJEGPDEK@dns2.bc-s.com>
From: "Addilyn" <Douglas_Jamar@bc-s.com>
Subject: [SPAM] Re: Here you can find some pics
To: monique.nuyts@pandora.be
Date: Sat, 07 Nov 2015 16:35:24 +0100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/html;
Content-Transfer-Encoding: 7Bit
Heb hetzelfde probleem, ik heb de indruk van dezelfde bron.
Al 2x contact opgenomen met support : "wij kunnen daar niets aan doen" ?????
Mogelijkheid om in eigen telenet webmail applicatie die nog eens te dumpen met de spam button, of dit aan globale oplossing biedt ?
Het is duidelijk dat de globale spamfiltering niet goed werkt bij telenet,
hetzelfde hier. nu is het nog mooier geworden.
ik zit midden in het verhaal van de spoofing mails waar hier ook op de forum word gesproken.
nu is dit er sinds gisteren bij gekomen.
en idd enorm veel emailadressen met pandora achteraan, maar ook weer niet allemaal.
en het strafste is alweer dat niets op mijn pc zelf maar alles gebeurd in de webmail.
telenet is voor mijn mailbox stilaan een hel aan het worden.
Had ik geen lopende belangrijke zaken, dan had ik nu zeker mijn emailadressen verwijderd en gestopt met mails via telenet.
😞 zucht
Beste Telenet,
zou het mogenlijk zijn om hier eindelijk iets aan te doen aub?
Steeds meer en meer rommel wordt verzonden van Telenet-adressen van random mensen (zie de discussie rond spoofing-mails op dit forum), ook door mensen die enkel webmail gebruiken en dus onmogelijk last kunnen hebben van een virus of dergelijke. Heb al van verschillende mensen zo'n spoofing mails ontvangen, die onder hun naam worden verstuurd, maar waar ze zelf niets aan kunnen doen, want sommige van die mails worden zelf verzonden terwijl hun PC uitstaat.
En nu dit, ik krijg sinds gisterennacht (samen met een hele boel andere telenetklanten blijkbaar) allemaal mails van allemaal verschillende e-mailadressen, die allemaal gericht zijn aan @pandora adressen, die soms nog geneens op het mijne gelijken. Teken dat ik niet de enige ben die hier ineens last van heeft, en als je het verhaal van de spoofing mails leest, lijkt het me wel stilaan duidelijk te worden dat er een probleem zit op jullie servers, en niet bij de mensen thuis.
Wanneer gaan jullie hier iets aan doen, of gaan jullie blijven zeggen dat er bij jullie niets mankeert... Want dan vrees ik dat het van kwaad naar erger zal gaan. Doe er aub iets aan, want dit is wel zeer storend.
heb er ook last van sinds kort,niks aangeklikt van mails van onbekende mails omdat ik weet dat dit gaande is zo spam fake mails en linken dat niet op de echte gelijken.
maar sinds deze week last van ook,en worden er meer en meer per dag,
denk dat er spam zit op de telenet servers zelf die dit rond sturen.
daar ik enkel webmail gebruik kan het niet op mijn pc zitten.
en merk dat er nog last van hebben.
zijn meestal mails met een lange link ofzo om aan te klikken in het engels met teksten dat ze me missen etc.
ik mis hen dus niet 😉
hoop dat telenet dit eens erkend en iets aan doet.
en nope paswoord veranderen helpt NIETS.
net nog eens geprobeerd en je kan het al raden 5 minuten later stond er alweer eentje in mijn spam en een uurtje later stond de spam map alweer goed vol.
hier word nen mens nu vrolijk van se 😉
@JefkeDP schreef:en nope paswoord veranderen helpt NIETS.
net nog eens geprobeerd en je kan het al raden 5 minuten later stond er alweer eentje in mijn spam en een uurtje later stond de spam map alweer goed vol.
hier word nen mens nu vrolijk van se 😉
pure schande is het ! sinds september is dit bezig en wordt steeds maar erger ! dringend mee naar de media stappen, maar telenet zal al wel een verhaal klaar hebben om zich ervan af te maken. Dus, best dat een IT specialist hiermee verder gaat om met zelfde jargon te spreken !