24.984
netweters
|
153.684
antwoorden
|
20.849
vragen
|
Weet iemand waarom de tik forum offline is.
Daar kwam toch bijna niemand meer.
Ik heb er meerdere bans gekregen omdat ik Telenet fanboy ben,en steeds de waarheid poste waar enkele klanten van 'n andere provider(steeds dezelfde) niet tegen konden.Gevolgd door hun toedoen 'n ban.
Tik.vzw heeft niets te maken met Telenet.
de domeinnaam is verlopen en overgekocht door een domeinnaam verkoper die er veel geld wilt uitslaan.
Als dat zo is ?
Zou ik niet weten wat er aan de naam 'Tik.vzw' nog valt te verdienen,
Er gingen de laatste maanden dagen voorbij dat je makkelijk op 1 hand kon tellen van de users (leden)die nog online waren.
Ik was vroeger ook regelmatig gebruiker van dit forum. Tot ik plots de melding kreeg dat mijn paswoord niet meer juist was. Dan verschillende keren opnieuw een paswoord aangevraagd maar niets lukte. Contact opnemen met de verantwoordelijken ging niet dus uiteindelijk ermee gestopt. l heb ik altijd gevonden dat er een aantal zielige miereneukers op het forum zaten om hun eigen gelijk te bewijzen. Maar als het uiteindelijk erop aan kwam om mensen te helpen waren ze niet in staat om er een deftige uitleg over te geven.
je zou verschieten nog van welke domeinnamen ze opkopen om er veel geld uit te slaan,
er zijn er altijd dat binnen nu en enkele jaren die naam opnieuw willen gebruiken en dan de domeinnaam ook willen.
zo heb ik een domeinnaam gehad dat 10 jaar geleden veel bezocht werd en toen ik stopte met de domeinnaam te gebruiken hebben ze die opgekocht om er geld uit te slaan,
5 jaar geleden ongeveer eens navraag gedaan aan die firma hoeveel ze vragen voor die domeinnaam,
toen was dit 250€ dat ze er voor vroegen,
wat dus erg veel is,met een andere extensie of een naam te kiezen dat er op gelijkt kan het veel goedkoper kosten,
om maar een vb te geven hoe ze soms doen voor een domeinnaam.