Beantwoorden
Ex-Netweter

Tijdelijk 2 aansluitingen? of hoe zit het?

Hallo iedereen,

Ik zit een beetje in een lastig parket... 

Ik ben momenteel klant bij telenet voor mijn huurwoning. We gaan hier zeker nog tot eind november wonen, maar zijn ondertussen ook onze koopwoning aan het verbouwen. We zijn zeer tevreden van telenet dus zouden in onze toekomstige woning ook telenet willen nemen.

Echter is het voor ons niet echt mogelijk om een periode zonder aansluiting te overbruggen. Dubbel betalen zien we echter ook niet super goed zitten...

Bestaat er toevallig een mogelijkheid dat we in onze nieuwe woning een nieuwe installatie/aansluiting laten aansluiten (kabel komt er binnen, modem e.d. is er nog niet) zonder effectief een abbonoment te betalen? Zodat we op de dag dat we effectief verhuizen kunnen starten met ons nieuwe telenet abbonement terwijl het op het oude adres wordt afgesloten? 

Mijn vrouw zegt van gewoon te wachten tot we effectief verhuisd zijn, maar dan kan er soms toch een paar weken tussen zitten eer de installateur kan komen?

Mvg,

Wim

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Het zou met een beetje goede wil van Telenet kunnen lukken (abonnement laten ingaan vanaf een bepaalde datum). Het is best dat je hiervoor eens contact opneemt met de klantendienst.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Hey

verhuis tijdig boeken , +- 3 weken op voorhand

op dag van afspraak worden de producten op het oude adres afgesloten om in de loop van de dag (te zien wanneer de afspraak is) wordt het terug actief gezet op het nieuwe adres.

Dus je zit maximum een paar uur zonder diensten (mss zelf minder lang, ik weet niet juist wanneer het op het oude adres wordt afgesloten). aangezien je toch aan het verhuizen bent heb je daar weinig last van

tip: boek afspraak in de voormiddag dan heb je er het minste last van.

te kiezen tussen pre-installatie (enkel modem activeren) gratis

of  comfort installatie  (modem + toestellen activeren)  85€

of  comfort +  installatie  (voor alarm erbij) 99€ (excl modem battery pack 75€)

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden