Beantwoorden
stvnhg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

Verhuizen of tweede aansluiting?

Hallo

 

We verhuizen op 21 maart naar onze nieuwe woning (W2). We zijn momenteel al klant bij telenet op onze huidige woning (W1).

 

In W2 is er enkel de aftak kabel. geen modem, niks. Ik ben 99% zeker dat die aftakkabel werkt. 1% kans dat die stuk is.

 

Als ik voor een verhuis kies dan moet ik de telenet installateur laten komen op 23 maart. Aangezien we verhuizen op 21 maart zitten we dan 2 dagen zonder internet.

 

Kan ik een extra abonnement nemen voor W2, telenet installateur laten langskomen op 16 maart? Is die aftakkabel stuk dan heb ik nog een aantal dagen om dat in orde te brengen. Als ik via de website kijk dan zijn er geen extra kosten voor een tweede aansluiting. Hiernet aan telefoon zeiden ze dat er wel kosten waren. Vorige week aan telefoon waren er geen kosten..

 

Ik zou mijn diensten op W1 afsluiten op 7 maart (mijn factuur komt op 6 maart) zodat ik dan enkel maart zou dubbel betalen maar wel internet heb op elk moment.

 

Iemand die kan helpen of tips heeft? Bedankt!

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Gianni
Freshman Veelweter
Berichten: 148
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... BINGO!

Verhuizen of tweede aansluiting?

Voor een 2de aansluiting krijg je een nieuw telefoonnummer, nieuwe digicorder, nieuw emailadres.

Als je dan je 1ste afsluit ben je je huidige allemaal kwijt. Wil je die dan achteraf verhuizen begint een administratieve rompslomp.

Ik zou het dus niet doen.

 

Kan je de installateur niet laten komen op 20 maart?

 

 

0 Likes
Beantwoorden
stvnhg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

Verhuizen of tweede aansluiting?

Vergeten te melden. Ik heb enkel internet en digitale tv nodig. Opgenomen programma's hoef ik ni bij te houden. Emailadres gebruik ik niet dus bij mijn weten hoef ik niets te verhuizen. Digicorder wil ik gerust gaan teruggeven. Administratieve rompslomp ligt volgens mij eerder bij telenet? 

 

20 maart zou inderdaad idealer zijn. Ik kan geen verlof nemen dan. Ik heb gezien dat de installateur ook 's avonds kan laten komen mits meerkost. Iemand idee hoeveel dit is?

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Verhuizen of tweede aansluiting?

op een 2P pack heb je geen promoties, dus als je neuw abonnement neemt betaal je activeringskost en eventuele installatiekost

bij een verhuis heb je geen activatiekost wel eventuele installatiekost, (hangt ervan af wat je kiest)

je kan bij je woning 2 even kijken  of er geen homespot in de buurt is , daarmee kan je dan 2 dagen overbruggen.

 

en wat is een leven met "twee " dagen zonder internet? 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
stvnhg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

Verhuizen of tweede aansluiting?

Heb een nieuwe aansluting gevraagd. Geen activeringskosten omdat ik klant ben en voor pre-installatie gekozen. Ik zeg later gewoon mijn diensten van W1 op. Kost mij dus een halve maand extra (25 euro) en ik krijg nieuwe digicorder en modem. De oude kan ik gewoon terugbrengen.

 

Bedankt.

0 Likes
Beantwoorden