24751
netweters
|
152328
antwoorden
|
20691
vragen
|
Vandaag kreeg ik een mail van Telenet met volgende aanbieding :
iPad mini 2 Retina aan 214 euro i.p.v. 299 euro / iPad Air 16 GB Wi-Fi aan 312 euro i.p.v. 399 euro / iPad Air 16 GB Cellular aan 432 euro i.p.v. 519 euro: aanbod geldig van 25/11/2014 t.e.m. 31/12/2014 of zolang de voorraad strekt (aanbod beperkt tot 15.000 stuks voor klanten die al Whoppa waren vóór 25/11/2014, 10.000 stuks voor bestaande Internet klanten die overstappen naar Whoppa en 5.000 stuks voor nieuwe klanten die Whoppa nemen). |
|
Op de apple store staan ze zelfs nog goedkoper waar is de 28% korting????????
Das toch wel geen reklame vindt ik.............
Mvg.
Walfried
@Ex-Netweter schreef:Vandaag kreeg ik een mail van Telenet met volgende aanbieding :
iPad mini 2 Retina aan 214 euro i.p.v. 299 euro / iPad Air 16 GB Wi-Fi aan 312 euro i.p.v. 399 euro / iPad Air 16 GB Cellular aan 432 euro i.p.v. 519 euro: aanbod geldig van 25/11/2014 t.e.m. 31/12/2014 of zolang de voorraad strekt (aanbod beperkt tot 15.000 stuks voor klanten die al Whoppa waren vóór 25/11/2014, 10.000 stuks voor bestaande Internet klanten die overstappen naar Whoppa en 5.000 stuks voor nieuwe klanten die Whoppa nemen).
Op de apple store staan ze zelfs nog goedkoper waar is de 28% korting????????
Das toch wel geen reklame vindt ik.............
Mvg.
Walfried
ik zie dit op apple store:
Volgens mij verwar je een "iPad Mini 2 Wifi+Cellular (16GB)"
met een "iPad Air Wifi+Cellular (16GB) ?
iPad Mini 2 (299€): http://store.apple.com/be-nl/buy-ipad/ipad-mini-2/16gb-spacegrijs-wifi-cellular
iPad Air 16 GB Wi-Fi (399€): http://store.apple.com/be-nl/buy-ipad/ipad-air/16gb-spacegrijs-wifi-cellular
iPad Air 16 GB Cellular (519€): http://store.apple.com/be-nl/buy-ipad/ipad-air/16gb-spacegrijs-wifi-cellular
Wanneer je ene mail terug krijgt voor je Ipad te gaan halen zal je daar een keuze kunnen maken (in de winkel).
duurt dit lang eer je email krijgt?
is nu week geleden ?
mvg jos
zit de kans er in dat we deze week nog een mail krijgen en de ipad kunnen gaan afhalen?
En één van die voorwaarden is verplichte domiciliering (staat nochtans nergens in de algemene voorwaarden in de promomail ).
Deze morgen deksel op m'n neus gekregen in de T-shop , geen domicilirring , geen I-pad .
Het argument dat ik al klant ben van vóór Telenet effectief gelanceerd was en dat mijn rekeningen altijd netjes betaald zijn via overshrijving mocht niet baten .
Had al moeten weten dat het voor mij als "vaste klant" geen cadeau ging zijn .
http://klantenservice.telenet.be/content/een-ipad-bij-whoppa-hoe-zit-dat
staat er duidelijk bij van de domi
Bij mij zien de voorwaarden in de promomail er als volgt uit , Ik zie nergens staan dat die voorwaarden niet gelden en dat ik zelf op eigen initiatief maar ergens moet gaan zoeken wat de ECHTE voorwaarden zijn . Zal wel aan mij liggen zeker ?
iPad mini 2 Retina aan 214 euro i.p.v. 299 euro / iPad Air 16 GB Wi-Fi aan 312 euro i.p.v. 399 euro / iPad Air 16 GB Cellular aan 432 euro i.p.v. 519 euro: aanbod geldig van 25/11/2014 t.e.m. 31/12/2014 of zolang de voorraad strekt (aanbod beperkt tot 15.000 stuks voor klanten die al Whoppa waren vóór 25/11/2014, 10.000 stuks voor bestaande Internet klanten die overstappen naar Whoppa en 5.000 stuks voor nieuwe klanten die Whoppa nemen).
Aanbod geldig bij het aangaan of hebben van een overeenkomst op Whoppa met drie diensten (internet, vaste telefonie en digitale televisie). Eén iPad per Whoppa-abonnement. Gedurende de looptijd van je Whoppa met iPad kan je genieten van de extra zender Extreme Sports op je iPad (live tv en opnames beheren) en op je tv. Je gaat een overeenkomst van 24 maanden aan. Je kan de overeenkomst onmiddellijk en kosteloos opzeggen tijdens de eerste 24 maanden. Telenet rekent je enkel een vergoeding voor de restwaarde van het toestel aan. Dit aanbod is niet cumuleerbaar met andere promoties. Informatie onder voorbehoud van wijzigingen en vergissingen. Prijzen zijn in euro en inclusief btw.