Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

Wat of hoe Waneer heeft telenet in petoet in 2016

0 Likes
Beantwoorden
14 reacties
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

Wat gaat er allemaal veranderen in 2016 bij telenet
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Duurder worden zoals proximus wat deze maand zal bekend gemaakt worden.De vorige prijsverhoging dateert van februari 2015  en ik zie  Telenet dit jaar nog verder uitlopen op de concurentieSmiley Vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Nieuwe modem, reeds gedeeltelijk in 2015, enkel nuttig voor betere WiFi als je eigen apparaten die AC norm ondersteunen.

Nieuw (kleinere, zwarte, snellere) digibox. Vanaf februari/maart 2016

Meer bandbreedte? (Zowel up als down)

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter

Nog meer of want ze mogen de wifi beter en sterk maken want wififree is zwak
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Wifi is en zal een zwak probleembroertje blijven. Gelukkig heeft Telenet al een pak homespots actief, maar als die in een goed geisoleerd huis staan heb je er ook niet veel aan. In landelijk gebied nog minder.

Mobiel via gsm netwerk is ondanks het vele hoara geroep over 3G en 4G alleen maar sterk in stedelijke gebieden.

Dat zal nog jaren duren voor dit in orde komt. Enezrzijds door het steeds groeiend aantal gebruikers, anderzijds door het feit dat ze bijna nergens nog masten of iets dergelijks mogen bijplaatsen wegens protest door diezelfde gebruikers.

In de toekomst zal dat nog problematischer worden want wie zegt er dat al die radiogolven (elektrische activiteit) niet voor een stuk de opwarming van de aaarde veroorzaakt.

Al die data die door de lucht vliegt zijn tenslotte elektrische golven. En dat wordt omgezet in warmte.

Ignace (igvfer) | Krak
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter

Als ik buiten staat op de de lijn bus dan word het probleem wifi verzwakt en opvoeding. Ipv4g naar e edge dat is hel heel traag en buiten de bus weer volebak op sommige punten moet telenet toch wat aan doen zoals buiten België naar Nederland Breda valt wifi uit 4g of niks dus dat is 1 en 2 is een tweede persoon wilt aanmelden of inloggen gaat niet dan loop er iets mis maar wat ???? Dat zijn twee vragen die al jaaren rond spelen en niemand heeft daar een antwoord op zeker telenet
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter

Als ik mijn zus wil aanmelden dan krijg je een fout opgetreden bij mijn telenet ) van België naar Nederland dan gaat mijn wifi en mijn 4g in stad Breda geen Internet niks dat zijn 2 zwak plekken van telenet
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter

@benny12 schreef:
Als ik buiten staat op de de lijn bus dan word het probleem wifi verzwakt en opvoeding. Ipv4g naar e edge dat is hel heel traag en buiten de bus weer volebak op sommige punten moet telenet toch wat aan doen zoals buiten België naar Nederland Breda valt wifi uit 4g of niks dus dat is 1 en 2 is een tweede persoon wilt aanmelden of inloggen gaat niet dan loop er iets mis maar wat ???? Dat zijn twee vragen die al jaaren rond spelen en niemand heeft daar een antwoord op zeker telenet

Wifi in Nederland is geen zaak van Telenet. Telenet heeft daar geen home of hotspots wel de Nederlandse providers. Wat 3G en 4 G betreft een bus is als een kooi van Faraday en verzwakt de signalen dat is nu eenmaal zo. dat is ook met goed geisoleerde huizen zo. En dat is niet Telenet die daar een oplossing voor moet vinden. Bovendien wordt dataverkeer niet altijd overgenomen van de ene mast naar de andere. Zolang je onder dezelfde cel zit zal je geen probleem hebben buiten het afgezwakt signaal in de bus.

Ignace (igvfer) | Krak
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Nieuw HD Digibox DB-AD220

Kabel tv input: DVB-C; Input frequentieband: 108Mhz – 1218 Mhz; loop through frequentieband: 108Mhz – 1218 Mhz; processor: BCM7250; RAM-geheugen: 1 GB

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Wat deze dieven weer in petto hebben?

Prijsverhoging waar ze maar kunnen!

Deze keer de kabel-tv!

NOG maar eens 30 cent erbij: nu betalen we al 16,30€ voor de kabel! (bij pakketten met digitale tv kunnen ze dat weer schoon verstoppen in de details van je factuur! Wie nog analoog kijkt, krijgt een aparte rekening)

2007: 11,61€ = 468,35BF

2011: 13,05€ = 526,44BF

2014: 15,35€ = 619,22BF

2016: 16,30€ = 657,54BF!  En ze blijven bezig!

En uitleg? Vergeet het maar, dat moet je zelf maar gaan opzoeken op internet of een te dure telefoon naar de klantendienst plegen.

Binnenkort kunnen ze de héle boel: telefoon, internet én kabeltv steken waar het donker is, dan zwier ik àlles eruit!

Het is stilaan genoeg geweest met al die dieven in dit apenland!

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Niemand houd je tegen elders te gaan.

Of denk je dat de koper aanbieders  niet opslaan.Maar ja dat wordt heel stil gehouden.

Electriciteit slaat vanaf deze maand zo maar effe 100 euro  op voor 'n gemiddeld gezin

Wegenbelasting weer duurder.Verzekering elk jaar duurder.

Water weer duurder.

Huur weer omhoog.

Melk weer duurder enz............

Ze komen weer +2 miljard te kort.Hou je maar vast.En die put is niet gemaakt,door die vandaag het land besturen.

Er lopen verdomd veel dieven rond,als ik jou mag volgen.

Apenland??Wat komen die massa buitenlanders hier dan allemaal wel doen.

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

@benny12 schreef:
Als ik mijn zus wil aanmelden dan krijg je een fout opgetreden bij mijn telenet ) van België naar Nederland dan gaat mijn wifi en mijn 4g in stad Breda geen Internet niks dat zijn 2 zwak plekken van telenet
  • Probeer eens handmatig een andere Nederlandse aanbieder te selecteren als je in  Breda bent (e.g. KPN, Vodaphone, T-mobile, ...).  Je kan hiervoor de handleidingen van Telenet gebruiken ("Netwerk - Gebruik in het buitenland"): https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mobile-configurator/
  • Neem voor die Mijn Telenet-foutmelding contact op  met de Telenet klantendienst, vermeld hen zeker met welke gebruikersnaam je probeert aan te melden op Mijn Telenet:  
    Telefonisch: 015 66 66 66  (technisch: werkdagen 8u-22u, zon- en feestdagen 9u-22u),  
    Per mail: http://contact.telenet.be
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

@robatoras schreef:

Niemand houd je tegen elders te gaan.

Of denk je dat de koper aanbieders  niet opslaan.Maar ja dat wordt heel stil gehouden.

Electriciteit slaat vanaf deze maand zo maar effe 100 euro  op voor 'n gemiddeld gezin

Wegenbelasting weer duurder.Verzekering elk jaar duurder.

Water weer duurder.

Huur weer omhoog.

Melk weer duurder enz............

Ze komen weer +2 miljard te kort.Hou je maar vast.En die put is niet gemaakt,door die vandaag het land besturen.

Er lopen verdomd veel dieven rond,als ik jou mag volgen.

Apenland??Wat komen die massa buitenlanders hier dan allemaal wel doen.

Toch even nuanceren: electriciteit is nu goedkoper dan een paar jaar geleden... het zijn de taksen  en distributiekosten die altijd maar naar omhooggaan. Idem dito voor water. Je huur ligt vast in je contract en stijgt nooit meer dan de index.

Telenet heeft een  quasi monopolie en doet met zijn prijzen wat het wil. En die zijn veel sterker gestegen dan de index...

BTW de put in de begroting van 2 miljard is trouwens wel gemaakt door de  huidige regering... De schuldenlast is gemaakt door vorige  regeringen, maar een begroting slaat steeds op 1 jaar.  

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter

Toch even nuanceren: electriciteit is nu goedkoper dan een paar jaar geleden... het zijn de taksen  en distributiekosten die altijd maar naar omhooggaan. Idem dito voor water. Je huur ligt vast in je contract en stijgt nooit meer dan de index.

Telenet heeft een  quasi monopolie en doet met zijn prijzen wat het wil. En die zijn veel sterker gestegen dan de index...

BTW de put in de begroting van 2 miljard is trouwens wel gemaakt door de  huidige regering... De schuldenlast is gemaakt door vorige  regeringen, maar een begroting slaat steeds op 1 jaar.  

Als ik mijn begroting maak voor dit jaar moet ik ook rekening houden met mijn schuldenlast uit het verleden en ook met eventuele beloftes die ik vroeger heb gedaan.

Dus alles is eigenlijk en erfenis van beloftes uit het verleden want veel nieuwe beloftes heb ik van deze regering nog niet gezien. En eer rood, groen, blauw of oranje ze zouden allemaal met hetzelfde gat in de begroting zitten. Ondertussen heb ik sinds de jaren 70 elke 10 jaar een crisis gezien en hoor ik al die jaren niets anders of besparen. Hebben we regeringen die gratis dingen uitdelen en andere die het dan wer moeten afschaffen wegens te kostelijk. En hoor ik jammeren en klagen. Maar er wordt minder en minder gewerkt. Meer en meer op reis gegaan en rondgereden. Er zijn meer en meer tussenkomsten voor van alles en nog wat dor de overheid.

Ondertussen ben je vrij om de goedkoopst mogelijke oplossing te zoeken voor je wensen.

Ignace (igvfer) | Krak
0 Likes
Beantwoorden