Beantwoorden
Ex-Netweter

Whoppa Dinges ...

De laatste tijd krijg ik langs alle kanten reclame van Whoppa dinges, ik heb eens gekeken op de website, blijkbaar is de formule die ik heb, goedkoper dan Whoppa ...

Gaan we Whoppa opgedrongen worden, zoals Yelo?

Of blijft dees vrij blijvend ...

Mijn shake bestaat uit Fibernet (internet) + 2 Digibox/Recorders en kabel aansluiting ... en betaal nu maandelijks 81, 81 euro's per maand, Whoppa zou mij 86.78 euro's per maand kosten (tot eind dit jaar, want dan zal alles 2 euro duurder worden zoals jaarlijks het geval is).

Voor mij is Whoppa totaal niet intersant, da's goed voor moderne gasten  ... met al die gismo toestanden. Ik heb niet eens een telefoon ...  en ik ben niet jaloers op al die gasten met smartphones & tabletten . Maar, er moeten van soorten zijn op dees wereld.

Ik zit  nog altijd af te vragen, wat zijn de voordelen van Yelo dan wat ik toen had, ik merk totaal geen verschil ... wat is eigenlijk verschil tussen Yelo TV en geen Yelo TV ... ik heb mij dat toen der tijd laten aansmeren omdat ik minder moest betalen, en wat bleek met de eerste faktuur 'k moest meer betalen, dan wat die verkoper mij had aangesmeerd.

en eigenlijk zie ik totaal geen verschil op mijn tv.

soms vraag ik mij af zou het niet beter zijn dat we per zender zouden betalen, dan paketten, want 75% van de zenders, ik kijk daar nooit naar.

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Whoppa Dinges ...

Jouw oude formule kan behouden blijven volgens mij.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Whoppa Dinges ...

als je naar whoppa overstapt heb je vele voordelen voor die 5€ extra

sneller internet 

van 60 naar 200mbps

meer volume van FUP naar 500gig piek en onbeperkt dal

vast lijn waarmee je met een vast toestel (in huis) gratis belt na 16u en in de weekends naar vaste en mobiele nummers in europa amrika en canada

bellen met de triing app op je smartphone, 24/24 gratis naar dezelfde vaste en mobiele nummers in belgie  europa amerika en canada

en als er snelheidsupgrades komen zal je whoppa meereizen hierop, je oude shake waarschijnlijk niet

momenteel ook een aktie , 8.7€ extra korting gedurende het eerste jaar

dus maw ga je voor het whoppa pakket nu gedurende 1 jaar 3.7€ minder betalen dan je huidig pakket 

en het wordt gratis geinstalleerd!

3.7 x12 = 44.4€ delen door de 5€ meer = 9 maanden

dus je betaald de komende 21 maanden niets meer dan je huidig pakket.

en ben  je nu overtuigd?

mvg

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

Whoppa Dinges ...

Betalen per zender is geen oplossing want dan ga je meer moeten betalen,

een zender vraagt geld om hun zender te mogen aanbieden bij een provider (kijkgeld,enz)

omdat een provider een zender aan meer mensen kan aanbieden kost het hen minder omdat meer mensen ervoor betalen en een zender dus voor heel vlaanderen dan minder kost,

met zenders in een pakket te steken kunnen ze zo meer zenders aanbieden tegen een lagere prijs.

enig nadeel is wel dat zenders voor hun HD versie meer geld vragen en dus de prijs kan opslaan,de provider moet dit ook ergens kunnen doorrekenen.

dus betalen per zender zal je duurder uitkomen,en slaat niet aan ook.

zie het snow aanbod van even terug in belgie,dat was ook betalen per zender en sloeg niet aan,misschien ook deels door het slechte aanbod met internet enzo.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Whoppa Dinges ...

Whoppa, is intersant voor de moderne mens ... die met smartphone en tabletten bezig is.

Ik denk voor ne gewone sterveling als ik ... maakt het niet veel verschil tussen 60 / 200 mbps ... ne email en een eens iets lezen of bekijken op youtube. Allé ik merk daar toch niet zoveel verschil, is misschien goed voor die online gamers en mensen die veel met internet / computer bezig zijn.

ik heb geen smartphone en/of tablet, ik heb niet eens een telefoon ...  da's het leuke als ik weg ben, dan ben ik offline tot ik terug ben. Sommige van mijn vriend(inn)en vervloeken mij dat ik niet mee ben in die dingen. Maar, ik merk toch ze zijn zodanig bezig met die dingen, ze komen overal te laat, ze kennen geen banen meer, ze vergeten van alles, en ze hebben voor niets geen tijd meer.  

Maar, bon er moeten van soorten zijn, moesten al zo van die old school/fashion dudes zijn gelijk mij. 

Ik zie er voor mij eigenlijk geen voordelen in.

Ik zal dit whoppa dinges aan mij voorbij laten gaan ...