Dan ben jij een speciale Whoppa klant want dat is de prijs van Whoppa. Tenzij..... jij een aangekochte digicorder of digibox hebt dan betaal je uiteraard geen huur en dat is 8.7€ minder per maand. En straks betaal je toch 1.99€ bij (vanaf 14/02). Dus je prijs wordt niet aangepast omdat je een tablet erbij neemt met korting.
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Whoppa iPad actie op 18-01-2016 16:49 Op de pagina https://www2.telenet.be/nl/alles-in-een/whop-en-whoppa-met-ipad/hand-apple-ipadair2.variation.hand_a... vermeld men als kostprijs voor Whoppa 75,94€. Om dat dit meer is dan wat wij nu betalen voor Whoppa vraag ik me af of door het intekenen voor deze actie je Whoppa abonnement dus duurder wordt? Mvg, Vic ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Whoppa kost nu €75.49 p/m.Als je kortingen hebt zal het bedrag tijdelijk lager zijn. In een andere thread ben ik te weten gekomen dat je het HDXL pack kwijt bent als je bepaalde veranderingen doet in abbo's.
Het kan dezelfde Ipad zijn maar je zou vooral de versienummer moeten zien want er zijn 2 verschillende versies met een prijsverschil van 50€. Er is daar al een antwoord op gegeven ergens in een andere thread waar het over Mediamarkt ging. En zie ik nu goed dat dit 1 euro goedkoper is? Bij Telenet 499 min 50 euro als je whop bent en nog eens 4 x 25 euro als je Whoppa bent. Nog eens voor alle duidelijkheid: Whoppa 75.94 incl. BTW met de huur HD digicorder inbegrepen 71.24 € met de huur van een digibox inbegrepen 67.24 € als je een gekochte digibox, corder of CI+ module hebt. Min je eventuele kortingen gezinsbond, sociaal tarief of de 8.70 per maand gedurende 1 jaar als nu nog maar Whoppa geworden bent (niet na upgrade van whop naar whoppa). Vanaf 14/02/2016 + 1.99€
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar op onze factuur staat de huur van digicorder niet vervat in het onderdeel Whoppa van de factuur. Misschien is dit omdat wij 2 digicorders hebben, maar die staan in de onderdeel digitale TV samen met de packs die wij hebben. Nu als ik bij wat er bij ons voor Whoppa staat 1x digicorder huur bij optel kom ik ook op 75,94€ uit. Op de pagina over de iPad actie is dat wel niet zo duidelijk dat die 75,94€ incl. huur digicorder is (vind ik). Mvg, Vic
De reden dat dit niet samen staat onder Whop of Whoppa is omdat je kan kiezen om een digicorder of digibox te huren of te kopen of een CI+ module te kopen. Whop of Whoppa heb je als je Vaste telefonie en internet hebt in combinatie met digitale TV in welke vorm dan ook onder 1 klantennummer en 1 account.