Beantwoorden
Tjo56
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Wigo en Kong Surf...

Wanneer ik mijn Whoppa verander in een Wigo 120€ kan ik dan gratis een nano data only sim kaart krijgen voor mijn IPad Pro en de 5 Gb data verdelen onder de iPad en de twee smartphones van mij en mijn  vrouw want ik kan nergens lezen dat King Surf ook in de nieuwe Wigo zit?

0 Likes
Beantwoorden
11 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Wigo en Kong Surf...

Je kan geen Mobile surfabonnement (KingSurf/Kongsurf) nemen in WIGO.

Normaal zou je een wel een simkaart van een WIGO Mobiel abonnementook in een tablet kunnen gebruiken als surf abonnement, mar dan moet je de apn-instellening voor een smartphone gebruiken (telenetwap.be)

0 Likes
Beantwoorden
Tjo56
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Wigo en Kong Surf...

Dus WIGO de eerste ALL-IN  toch weer GEEN ALL-IN!

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Wigo en Kong Surf...

Je kan dit perfect doen en je GB verdelen over de 3 kaarten. Voor de instellingen van de tablet weet ik het niet maar dan zou je ook met je tablet kunnen bellen. Bellen is toch onbeperkt. En het is en blijft 5 GB maar je kan geen extra GB aankopen o je moet overstappen naar de WIGO met 10 GB inbegrepen. Dan betaal je nog eens 20 euro meer voor die 5 GB. Dat is zoveel als voor 2 Kong surf maar met een extra GB erbij.

Zie je jezelf al over straat lopen? Smiley LOL

Maak je rekening:

Whoppa met 2 KING kost 77.93 + 30 -2 = 105.93

Het zelfde met een Kong surf op je tablet: 115.93

Dan heb je 1 + 1 + 2 GB = 4 GB

Met Wigo 120 heb je 5 GB voor 4.07 euro erbij. En gans de dag onbeperkt bellen.

Jij moet je rekening maken.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Tjo56
Freshman Weetjesweter

Wigo en Kong Surf...

Beste,

Bedankt voor je return.

Maar met een IPad Pro 9.7 kan je niet bellen, tenzij via Triiing en om te bellen hebben wij onze smartphones.

Maar waarom het zo moeilijk maken wanneer het gemakkelijk kan: een nano data only sim voor mijn IPad, 1 Gig op beide phones, blijft 3 Gig over voor mijn IPad om buitenhuis op 4G te surfen en te triiingen.

Voor 120 € per maand mag je al iets hebben want het alternatief is mijn Telenetpakket afbouwen naar het minimum en kiezen voor een Euro-simkaart want die prijzen dalen serieus en zit je in een klap goed voor gans Europa.

Denk dat ik nog even ga wachten tot de eenmaking volgend jaar van de Europese Tele- en datamarkt.

Mvg,

Tjo

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Wigo en Kong Surf...

Zeker niet moeilijk maken. Gewoon in een center je sim kaart halen en activeren op je Wigo abonnement.

Bij Wigo mobiel wordt er niet meer gesproken over data of bellen. Het zit erin. Direct mee, direct werken, direct 3GB aan data, je kan het terplaatse al uittesten en zien of je instellingen werken.  Of je er nu mee belt of niet. Het is de data die telt.

Je kan ook nog altijd een King surf apart aankopen aan €10 per maand voor 2 GB.

Alles kan niets moet.

Ignace (igvfer) | Krak
Tjo56
Freshman Weetjesweter

Wigo en Kong Surf...

Bedankt, je hebt gelijk, beste gewoon eens met ipad langs center gaan.

0 Likes
Beantwoorden
a091718
Experienced Beetjesweter
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Wigo en Kong Surf...

nieuw aanbod Wigo te zien frustreert mij als alleenstaande! 5 personen kunnen onbeperkt over alle diensten beschikken voor prijs van 100 euro (das 20 euro per persoon). ik ben alleenstaande en betaal 65 euro voor 1 persoon (whopp)!dan moet ik nog betalen in piekuren voor vaste telefonie en heb ik nog geen gsm abonnement. ik verbruik slechts 16 giga per maand en bel nauwelijks ! Wanneer komt er es een totaalpakket voor alleenstaanden? jullie hanteren een weinig sociaal gerechtvaardigd systeem van facturatie. ik wil betalen voor wat ik gebruik. niet voor een pakket die veel te groot is. Ik belast jullie netwerk niet zoals een modaal gezin doet met 5 personen. leg eens mijn factuur en verbruik naast die van een gezin (met 3 opgroeiende kinderen) met wigo. SCHANDALIG VIND IK DAT. ik betaal eigenlijk voor het verbruik van anderen. ik word verplicht te betalen voor iets wat ik niet nodig heb. een goedkopere formule rekening houdende met mijn verbruik bestaat niet. met vriendelijke groeten . ghysels philippe

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter

Wigo en Kong Surf...

Rechtzetting. Voor 100 euro heb je DTV, Internet, vaste telefonie en 2 Mobiele nummers (geen 5).

Voor 120 euro heb je er 5.

Dat komt op 10.5 euro per gsm abbonement.

Internet en telefonie en dtv komt natuurlijk ook goedkoper als je met 4 personen er gebruikt van maakt in huis dan alleen.

Ignace (igvfer) | Krak
0 Likes
Beantwoorden
a091718
Experienced Beetjesweter
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Wigo en Kong Surf...

er staat nochthans in de promotiebrochure vermeld.... tot 5 sim-kaarten voor je gezin

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter

Wigo en Kong Surf...

Ja maar je hebt het woordje "vanaf" €100 over het hoofd gezien. Tot 5 sim kaarten maar dan voor €120 of €140 voor 5 of 10 GB.

Ignace (igvfer) | Krak
0 Likes
Beantwoorden
Tjo56
Freshman Weetjesweter

Wigo en Kong Surf...

In principe heeft philipe gelijk, als alleenstaande betaal je teveel en krijg je "onnodige balast" in een basic pakket. Wat ben je met duizenden sms'en, honderd TV-zenders met herhalingen van herhalingen waar je nooit naar kijkt. Maar wil je echt iets dat voor uzelf past wordt het onbetaalbaar.

Maak mij eens een offerte voor maandelijks:

TV: 10 nederlandstalige zenders + 10 films naar keuze.

PHONE: 50 belminuten, 50 sms.

INTERNET: 10 Gb EUROPA-simkaart met Triiing voor 2 toestellen per gebruiker + WiFree.