25.015
netweters
|
153.885
antwoorden
|
20.869
vragen
|
mijn mobiele diensten zijn geblokkeerd maar had reeds betaald . Hoe krijg ik online hulp ?
Hey @Ex-Netweter, bedankt voor je vraag. Administratieve vragen kan je best via bijvoorbeeld Facebook, Twitter of bij onze collega's telefonisch terecht. De Comminuty is voor en door klanten en kan je met je administratieve vragen over jouw diensten niet terecht.
We helpen je graag verder op bovenstaande manieren.
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Beste
ik zit nu ongeveer 12 uur zonder telefoon en internet
deze ochtend openstaand saldo betaald
kan Telenet mij asap contacteren aub?
met dank
Sorry maar ik denk dat jij telenet moet contacteren.
Saldo verwerking kan tot 5 werkdagen duren.
Best betaal je 7 dagen voor vervaldatum of nog beter met domiciliëring
als je geblokkeerd wordt op je digitale tv betekent dat je minstens 2 weken te laat bent met betalen
bvb
factuurdatum 1ste maand
te betalen voor 21ste (je krijgt 20 dagen als particulier)
1ste volgende maand - herinneringskost (10dagen te laat)
11 ste van die maand - blokkering = 21 dagen na vervaldatum (zelfs 3 weken)