25.171
netweters
|
155.031
antwoorden
|
20.987
vragen
|
Ik heb twee King abonnementen en kom dus in aanmerking voor een voordelige GSM. Alleen zijn de modellen die ik wil niet meer leverbaar. Na 20 jaar klant te zijn bij telenet vind ik het jammer dat men me laat kiezen tussen een flutgsm of een peperduur model. En dat men niet met een voorstel tot oplossing komt. De drie modellen die me interesseren zijn niet meer leverbaar, al wordt er nog wel promotie voor gemaakt. Waarom blijven trouwe en goeie klanten in de kou staan ?
De modellen die je bedoeld zijn al een tijdje in aanbod, vooral de P8 lite maar de maand is bijna ten einde en dan wordt het moeilijk. Groter succes dan verwacht en leverancier kan blijkbaar niet meer leveren.
Volgende maand komen er wel andere modellen.
Ja, dat zeiden ze in de telenetwinkel ook. Maar toch, ik heb hier al jaren recht op, het is de eerste keer dat ik er gebruik wil van maken omdat mijn huidige gsm (zes maanden oud) voortdurend blokkeert. Dus ik heb dringend een nieuwe nodig. En zal dus de volle pot kunnen betalen. Het stoort me gewoon dat men niet eens moeite doet om bestaande klanten eens van dienst te zijn.
Ik vind het al heel behoorlijk dat bestaande klanten daar ook kunnen gebruik van maken. Maar zoals alle commerciële firma's maakt telenet met een leverancier een afspraak voor x aantal toestellen (en dat zullen er duizenden zijn). Op = op natuurlijk. Het toestel Y6 van Huawei ligt blijkbaar minder in de markt en die heb je dan voor 1€ en daar zijn er nog voldoende van.
Bepaalde Iphones kan je ook nog aankopen met een korting van 40 tot 50€ en die zijn er op een bepaald moment ook niet geweest doordat Apple zijn overeenkomst met Telenet had verbroken.
Bovendien, maar dat maakt uw zaak eigenlijk niet uit, verdient het winkelpunt amper iets aan het heropmaken van het contract en al helemaal niets aan die GSM. Het is er Telenet en dat is ook zo voor de andere providers enkel om te doen om zoveel mogelijk klanten te behouden met een vast inkomen van de abonnementen zodat ze hun bestaande infrastructuur kunnen rendabel houden.
En je verwacht toch niet dat Telenet van elke klant zijn handje vast houdt en iedere maand opbelt met de boodschap "Is je GSM bijna kapot, reserveer er nu maar vlug eentje"
Ik heb een gsm telefonisch besteld wanneer krijg ik hierover men bevestiging mail? 🙂
Ik heb vandaag op nieuw toestel besteld telefonisch weet iemand wanneer ik daar men mail zou van krijgen