24802
netweters
|
152792
antwoorden
|
20740
vragen
|
goeiemorgen had een vrragje ivm verhuis
ik heb deze mail gekregen en nu zie ik dat ik voor de installatie moet betalen
toen dit werd geregeld had ik een korting op gans de installatie wat moet ik doen
hieronder de mail
Beste klant,
Proficiat met uw nieuwe woonst. We wensen u veel plezier in uw nieuwe huis.
Hierbij bevestigen wij graag uw nieuwe adres:
Bezelaerstraat 11 A, 2830 Blaasveld
Vanaf 29-08-2014 zal u kunnen tv-kijken via de kabel op dat adres.
Kosten bij uw verhuis(incl. btw)
Neem best eens contact op met de verhuisdienst van Telenet via het nummer 015/66 66 66, zij kunnen controleren of er iets verkeerd ingegeven is of niet. 🙂
Beste Vermeeren,
Idd best bellen en zagen en ruttelen. Telenet heeft toch wel het technisch beste product maar helaas niet de beste administratie: er gebeurren veeeel fouten en 'misverstanden' en 'vergetelheidjes'
Maar uit eigen ervaring (en ben al zo'n 20 jaar klant): als je belt en het boeltje uitlegt zijn ze meestal wel voor rede vatbaar. Al moet je soms wel wat aandringen en/of voet bij stuk houden.
En krijg je al een stugge (lees: niet-commercieel ingestelde) gesprekspartner: gewoon bedanken en inhaken, een paar uur later terugbellen. Herhaal indien nodig... tot je de juiste aan de lijn hebt.
Succes !