Beantwoorden
Nils
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

is een switch inbegrepen bij digitv en internet?

Wij huren onze digicorder en we kregen steeds de foutmelding dat hij niet interactief was...
Nu weet ik dat dit komt omdat er maar 1 uitgang aan onze modem is, en die verbinden we met onze router en vandaar uit naar de digiTV en computers. En eigenlijk moet er tussen de modem en de router een switch komen om vanuit de switch met een kabel naar enerzijds de digiTV te gaan en met een andere kabel naar de router. Vanuit de router dan naar de computers.

ALs ik lees dat in een selfstarter pakket een switch zit, denk ik dat wij ook recht hebben op die switch want wij hebben jaren geleden onze modem laten installeren door Telenet zelf. We hebben enkel nooit een switch gekregen. Nu pas werd dit duidelijk met yeloTV, we kunnen geen opnames bekijken of programmeren.
Aangezien wij betalen voor zowel internet als digiTV vind ik dat telenet ons toch de basishardware moet voorzien om beide tegelijk te kunnen gebruiken.

 

Mogen wij gratis een switch gaan halen bij een telenetwinkel?

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Logic
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest!

is een switch inbegrepen bij digitv en internet?

In theorie wel.

 

Nadat ze bij ons telenet hebben geïnstalleerd heb ik ook ontdekt dat we recht hadden op een switch.

Deze 1 week later zonder enig probleem meegekregen in het telenetcenter.

 

Nadien heb ik het een vriend die in dezelfde situatie zat zoals jij ook aangeraden om achter een nieuwe switch te gaan vragen, in hetzelfde telenetcenter. Ook hij kreeg deze zonder enig probleem mee.

 

In theorie krijg je ze dus normaal mee, maar het hangt waarschijnlijk ook een beetje af hoe bereidwillig de mensen in het center zijn, vriendelijk vragen en uitleggen is dus de boodschap (en neem alvast je telenet klantennummer mee). 

0 Likes
Beantwoorden