Beantwoorden
waterrat1978
Freshman Meerweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

kan ik oude account terugkrijgen?

ik heb een vraagje

door de overschakeling op de nieuwe community heb ik niet meer kunnen inloggen met mijn oude accountgegevens.maar bij het maken van een nieuw account kon ik ook niet met mijn mailadres en paswoord van mijn  oude account.hoe kan ik mijn account(mailadres,gebruikersnaam en paswoord) van de oude community terugkrijgen?en daarna eventueel de nieuwe accountgegevens terug verwijderen.

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Waren uw oude accountgegevens wel degelijk het mailadres? Of was het uw internetlogin? Of uw eigen gemaakte login? Ik ben zo ook op het verkeerde been gezet en was mijn "oude" gegevens kwijt. Voor mijn telenet heeft het hoofd mailadres en uw internet login hetezlfde paswoord en kom je opdezelfde pagina's terecht dat is niet zo voor de community hier.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
waterrat1978
Freshman Meerweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

mijn loginnaam was een eigen gemaakte gebruikersnaam op de oude community.

maar ik ben een tijdje niet meer op de community geweest,dus ik wist niet eens dat men overgeschakeld was naar een nieuwe community.

ik kreeg gewoon de kans niet om in te loggen met mijn oude gegevens,

ik kreeg gewoon rechtstreeks een invulformulier om een nieuw account aan te maken.

en mijn gegevens van mijn oude account invullen op het nieuwe registratieformulier lukte ook niet.

0 Likes
Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Dat moet ik hier even nakijken, @waterrat1978. Heb je ook de cache en cookies van jouw browser gewist alvorens opnieuw aan te melden?

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden