Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

uitschrijven forum

Is er iemand die weet op welke wijze men zich kan uitschrijven op dit forum?  Ik stelde de vraag aan een moderator maar krijg geen concreet antwoord.  Als inschrijven kan, moet uitschrijven toch ook kunnen?

5 reacties
Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

uitschrijven forum

Oei , ben je het al moe ? Of zoeken ze je. Lol 😉
0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

uitschrijven forum

Ik heb het gevoel dat beide van jouw veronderstellingen aan de orde zijn. 

 

Ik had de bedenkelijke eer om een in bedekte termen geformuleerd informatief bericht te mogen ontvangen  ivm risico op schorsing of uitsluiting bij 'misbruik'.   Op die manier hoeft het niet meer voor mij want ik wilde niet meer doen dan een - naar mijn mening - terechte klacht in de spots zetten..

 

Zo ging ik checken hoe ik mij kan uitschrijven.   Maar, jezelf uitschrijven blijkt ook al niet evident.  Een erg beklemmend en raar gevoel vind ik dat, eigenlijk zelfs een fnuiking van de individuele vrijheid.  Hoe ver meent men te kunnen gaan?

 

 

Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

uitschrijven forum

nooit meer op de site komen , is dat geen oplossing?

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
neo
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Pionier Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

uitschrijven forum

Uitschrijven bij telenet is even moeilijk als iemand met hersens vinden bij de  zogezegde ondersteuning .

Een half uur aan de telefoon hangen om dan een dwaas antwoord te krijgen

femke
Professional Weetjesweter
Berichten: 61
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Een bus vol! De vlam zit erin.

uitschrijven forum

@Kermax, @neo

 

Uitschrijven van dit forum is zeker mogelijk, dit was een optie die initieel niet voorzien werd in de tool maar ondertussen wel mogelijk is naar aanleiding van jullie feedback.  

 

We vinden het natuurlijk jammer als jullie dit effectief zouden doen omdat dit forum net gecreëerd werd om te luisteren naar onze klanten, en met jullie opmerkingen  rekening te houden.  

 

Jammer dat de feedback van de advisor niet als constructief werd ervaren, het is zeker iets waar we uit zullen leren naar de toekomst toe. 

 

Aarzel niet om me te contacteren voor verdere info.

 

Femke