25.017
netweters
|
153.898
antwoorden
|
20.871
vragen
|
nieuw aanbod Wigo te zien frustreert mij als alleenstaande! 5 personen kunnen onbeperkt over alle diensten beschikken voor prijs van 100 euro (das 20 euro per persoon). ik ben alleenstaande en betaal 65 euro voor 1 persoon (whopp)!dan moet ik nog betalen in piekuren voor vaste telefonie en heb ik nog geen gsm abonnement. ik verbruik slechts 16 giga per maand en bel nauwelijks ! Wanneer komt er es een totaalpakket voor alleenstaanden? jullie hanteren een weinig sociaal gerechtvaardigd systeem van facturatie. ik wil betalen voor wat ik gebruik. niet voor een pakket die veel te groot is. Ik belast jullie netwerk niet zoals een modaal gezin doet met 5 personen. leg eens mijn factuur en verbruik naast die van een gezin (met 3 opgroeiende kinderen) met wigo. SCHANDALIG VIND IK DAT. ik betaal eigenlijk voor het verbruik van anderen. ik word verplicht te betalen voor iets wat ik niet nodig heb. een goedkopere formule rekening houdende met mijn verbruik bestaat niet. met vriendelijke groeten . ghysels philippe
Ja dat zijn dingen die nog moeten uitgevonden worden.
Ik heb een auto waar 5 personen in kunnen waar we met 2 inzitten.
Mijn vaste kosten voor elektriciteit zijn hoger dan het verbruik die we met ons 2 hebben.
Idem dito voor mijn wateraansluiting.
De kosten voor het plaatsen van mijn verwarming zijn even hoog voor ons twee dan voor een gezin van vijf.
En wees gerust, een gezin van vijf is ook niet altijd een voordeel.
Voor het geld dat je betaald heb je wel een uitstekend internet, zeer goede beeldkwaliteit op je TV en bel je na 16u gratis + de W E.
Dat kan niet van alle providers gezegd worden.
En we hebben allemaaal wel te klagen zeker.
Beste je hebt maar 2 gsm voor 100€ en niet onbeperkt internet.
Moet je wel gelijk geven de prijzen zijn afgestemd op grote gezinnen en alleenstaande of koppels staan in de kou.Volgens mij moet het abbonnement van 100€ aangepast worden voor alleenstaande en voor koppels dit zou inhouden onbeperkt internet en drie GB voor internet verdeeld over 3 simkaarden 2 voor GSM en 1 voor Tablet of laptop dat zou pas eerlijker zijn heb je minder nodig dan neem je gewoon whoppa en dit zou echt pas een grote vooruitgang zijn op gebied van tarifiering denk daar maar is over na Telenet.
@Ex-Netweter schreef:drie GB voor internet verdeeld over 3 simkaarden 2 voor GSM en 1 voor Tablet of laptop dat zou pas eerlijker zijn .
Dat heeft geen zin, want dan hebben ze allemaal juist 1GB, net zoals ze nu hebben bij KING. Bij WIGO wordt die truuk ook al toegepast om volk te lokken bij de 2GB versie. Daar mag je ook zogezegd je internet zelf verdelen over je twee SIMs maar wel met als minimum 1GB per SIM. Boerenbedrog dus...
Het verdelen van de internet data zou meer granulair moeten kunnen, bvb in blokken van 250MB.