Vorige week vrijdag SIM kaart omgeruild voor micro-SIM voor mijn nieuwe smartphone. Resultaat hiervan is dat ik wel gesprekken en berichten kan ontvangen maar zelf enkel noodnummers kan bellen.
Al verschillende keren de helpdesk gebeld, maar na een week nog steeds geen oplossing. Ondertussen al een andere kaart gaan halen maar steeds het zelfde probleem. Aan mijn nieuw toestel ligt het niet want met een SIM van een collega en een concurerende provider werkt het perfect. De twee nieuwe micro sim kaarten gaven tevens het zelfde probleem in elk ander toestel waarin ze getest werden.
Telkens je de helpdesk belt krijg je een ander persoon aan de lijn en kan je je verhaal opnieuw van voorafaan vertellen, controleren ze één en ander om je dan door te geven naar de technische dienst, waar je terug je volledige verhaal kan doen want ook daar krijg telkens iemand anders aan de lijn. Als je geluk hebt natuurlijk want tweemaal werd tijdens het doorschakelen de verbinding verbroken en kon ik terug mijn volledige verhaal doen aan de eerste lijns.
Vriendelijk zijn ze wel maar een toestel dat ik beroepsmatig nodig heb is al bijna een week onbruikbaar. Laatste status is dat er een dossier geopend is en dat ik een telefoontje zal ontvangen als het opgelost is.
Wanneer? "vandaag nog of ten laaste morgenvroeg" volgens die vriendelijke mevrouw. We zijn nu twee dagen verder en nog niets gehoord.