Beantwoorden
Flip75
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Alarm

Hallo,

 

Na veel rondbellen bij de Telenet helpdesk nog altijd geen eenduidig antwoord. Mijn situatie is als volgt:

Onlangs verhuisd, nieuwe huis heeft een alarminstallatie. Als ik die aansluit op telpoort 1 met een verdeelblokje dan is er bij binnenkomende gesprekken en "modem-toon" te horen, ik vermoed de alarminstallatie. De snelle en goede fix zou zijn om het alarm dan op telpoort 2 te plaatsen.

Volgens de Telenet helpdesk kan dat alleen met een bijkomend abonnement van €21,50 wat voor mij volledig onacceptabel is aangezien er alleen bij een alarm uitgebeld hoeft te worden.

Op internet en de Telenet website is zo goed als NIKS over mogelijkheden bij Telenet icm alarm te vinden

- heeft Telenet een andere manier dan €21,50 voor het alarm?

- is het mogelijk om het alarm toch op telpoort 1 te zetten zonder dat er problemen zijn bij binnenkomend verkeer?

 

mvg,

P

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Alarm

die 21.50 is voor een tweede lijn als je geen onderbreking wil op je eerste lijn

oplossing kan zijn , je alarm laten testen of een test laten uitvoeren (uitgaande telefoon) sanchts als je er geen last van hebt.

ik weet natuurlijk niet of je dit kan instellen op je alarm

heb je een modem battery pack nodig? dat de stroom naar de modem  blijft voorzien als hij uitvalt?

hardware is 75€

installatie is 99€

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden