Beantwoorden
Ex-Netweter

Foutieve aanrekeningen verbruik

Om mijn telefoonverbruik te beperken binnen mijn King Supersize abbonnement bij Telenet, heb ik afgesproken om met enkele mensen (waaronder mijn zus die bij de concurrent werkt en mijn partner die een abbonnement heeft bij de concurrent) dat wanneer ik hen opbel (over het algemeen 2 x laten overgaan - max. 3 x) dat zij niet opnemen en mij terugbellen. Door een zeer hoge aanrekening van Telenet enkele maanden geleden, heb ik even het aangerekende verbruik onder de loep genomen... En ja hoor, de nummers van de mensen waar ik 'laat bellen zonder opnemen' worden al maanden aangerekend in mijn inbegrepen belkrediet van King Supersize - Telkens wordt 1 minuut verbruik afgenomen - waardoor ik haast nooit meer toekom met het inbegrepen beltegoed en ik steeds moet bijbetalen voor andere oproepen (zogezegd buiten mijn inbegrepen belverbruik!!!!!). Ik heb dit gemeld en kreeg te horen dat ze niet begreep waarom ik niet gewoon een sms-je stuur naar de personen waar ik wil mee bellen om te vragen of ze mij willen bellen ('u heeft 10.000 sms-jes in uw verbruik, dus zou het slimmer zijn om dit zo op te lossen)!!! Ik heb hierop geantwoord dat ik niet kon appreciëren dat Telenet zou bepalen hoe ik mijn abbonnement verbruik best zou opgebruiken. Ik heb ook gezegd dat moesten dat effectief bij deze nummers gesprekken zijn, ik noch met mijn moeder, noch met mijn partner telkens maar juistgeteld 00u01min00sec zou bellen. Zoals ik het zie, betaal ik al maanden teveel (mijn ZOGEZEGD oververbruik of verbuik buiten inbegrepen minuten) aangezien er onterecht telkens 1 minuut wordt afgetrokken van mijn inbegrepen belkrediet.
0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Foutieve aanrekeningen verbruik

Dag Cindy1,

Ik begrijp je frustratie en ik geef je overschot van gelijk, maar wij kunnen er hier niet veel aandoen aangezien wij een community forum zijn. Ik stel voor nogmaals contact op te nemen met de klantendienst waar je waarschijnlijk een andere medewerker aan de lijn zal krijgen die je beter zal kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,

Niels

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden