Beantwoorden
Ex-Netweter

Freephone Europe

Hallo

Ik heb Freephone Europe, maar eigenlijk bel ik bijna nooit (wordt meestal gebeld), en betaal hier ongeveer 21€ per maand voor.  Hoe kan ik dit opzeggen of deze optie uit mijn abonnement halen?

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Freephone Europe

Die 21.70 euro is in feite je vaste telefoon lijn abbo ,freephone europe is standaard inbegrepen.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Freephone Europe

Ah ok, maar is de vaste lijn verplicht dan?  Want het is nogal stom dat die erbij is en niet gebruikt wordt?

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Freephone Europe

Deze hangt af van welk soort abbo je hebt,whop bv ,als je het vaste telefoon gedeelte wenst op te zeggen ga je meer betalen voor wat je wenst te behouden,tv-internet.Bekijk de mogelijkheden op de telenet site.

https://www2.telenet.be/nl/

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Freephone Europe

Niet gebruikt. toch wel intressant hoor. Bijvoorbeeld via de Triiing app gratis bellen naar alle vaste en GSM nrs in België, Europa, USA, Canada, edurende gans de dag. Voorwaarde: Freephone Europe hebben en een goede WiFi verbinding.

En in de combinatie Whop of Whoppa is de korting groter dan wat je betaalt voor de telefoonlijn. En soms niet te vergeten de extra korting die je krijgt op sporting Telenet.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Jörgen
Experienced Beetjesweter
Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Primeur!

Freephone Europe

Deel volledig de mening van igvfer ! 

Maak ook gebruik van Freephone Europe Anytime en  ook als je maar af en toe eens in het buitenland zit haal je met de Triing-App zeker je voordeel. 

Ook thuis, als je bijna aan je limiet zit bv, even overschakelen via Triing en opgelost. 

Een goede WiFi verbinding is idd wel nodig, al moet het gezegd dat de storingen toch minder en minder worden. (bij mij toch) 

0 Likes
Beantwoorden