Beantwoorden
Cony
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party!

Ik heb freephone europe kan ik alleen anytime neme

Ik heb een freephone europe en freephone 24 België heb gelezen dat deze er niet meer is. Kan ik ook alleen anytime nemen zonder de freephone europe? is voordeliger en ik bel het meeste overdag. En daar zit ook europe bij. En gaat dat ook voor Triing dan?

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Any time Belgium (4.5€?) bestaat inderdaad niet meer. Dat was gratis bellen naar alle vaste nrs in België.

Nu enkel nog de optie any time voor 7.5€ dat is gratis bellen naar vast en gsm in gans Europa (dus ook België) en ok naar USA en Canada 

Dus kan die 3 € meer interresant zijn voor jou.

Uiteraard is de Triiing app ook interressant want dit is vanaf heden voor iedereen gratis bellen gedurende 24u.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Cony
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party!

Ik heb de Free phone 24 belgium van 6€. En de freephone europe. Ik wil nu overstappen op alleen de anytime van 7.5€ want als ik het goed versta heb ik de Free europe niet meer nodig. Of zie ik dat verkeerd.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Ik heb een whop abbo daarin zit freephone europe blijkt standaard te zijn kost 21.70 euro p/m.

Als ik wil kan ik  optie anytime nemen en komt er  7.50 euro p/m bij.

Dus wil je 24/7  bellen en volgens de telenet regels  zou dit interessant voor u kunnen zijn.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

freephone europe is het standaard telefoonabonnement, zonder deze geen vast nummer

die anytime is een OPTIE op die lijn.

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden