Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Ex-Netweter

[King] Kan niet MMS-en

We zijn met heel het gezin oivergestapt naar King,. Alles werkt en is goed ingesteld behalve MMS-en.

We hebben 3 verschillende toestellen (in totaal 4) en geen van de toestellen wil MMS versturen.

MMS staat actief in de oproepblokkeringen (mijn telenet) en ik heb de instellingen handmatig ingevuld:

Onze telefoons staan niet in de lijst...

Mobiele Netwerken --> Telenet Mobile Internet -->

Naam: Telenet Mobile Internet - APN: Telenetwap.be - APN-type: default - Proxy: niet ingesteld - Poort: niet ingesteld - Gebruikersnaam: niet ingesteld - Wachtwoord: niet ingesteld - Server: niet ingesteld - MMSC: http://mmsc.telenet.be - MMS-proxy:195.130.149.100 - MMS-poort: 80 - MCC:206 - MNC:05 - Verificatietype: PAP - APN-protocol: IPv4 - Drager: niet opgegeven.

Ik heb ook de telefoon(s) herstart, zonder resultaat, ik krijg onmiddellijk de melding dat het verzenden mislukt is.

En dan mijn vraag (zoals te verwachten): help!

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

[King] Kan niet MMS-en

De apn voor mms berichten is mms.be en niet telenetwap.be.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

[King] Kan niet MMS-en

Is opgelost. Ik heb alle MMS gerelateerde instellingen verwijderd, en plots werkt het zonder problemen... Zowel verzenden als ontvangen...
0 Likes
Beantwoorden