|
26.558
netweters
|
165.160
antwoorden
|
|
22.167
vragen
|
Wanneer ik een oproep gemist heb op mijn vaste lijn kan ik via de toets (knipperend lichtje) direct bellen naar de voice mail box van mijn vaste lijn. Is die oproep betalend?