|
25.775
netweters
|
159.653
antwoorden
|
|
21.515
vragen
|
Hallo,
Ik maak gebruik van aan Sansung Galaxy S5.
Het lukt me niet om de Triiing App te aktiveren! Heb de App als eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar blijf steeds dezelfde fout krijgen namelijk: Probleem met server!
Kan er iemand helpen? Ik probeer het bijna dagelijks, op verschillende uren, met Wifi aan en Wifi uit, .... Steeds hetzelfde.
Alavst bedankt voor jullie hulp.
Dat is een goede vraag @Ex-Netweter, heeft er iemand een tip of informatie waarmee @Ex-Netweter verder geholpen is?
We zijn benieuwd naar de uitleg.
Sebas
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Sebas
Hallo,
Indien er een foutmelding komt bij het registreren (dus nadat je de correcte logingegevens hebt ingegeven op het beginscherm van de app), contacteer je best de klantendienst. Zij kunnen het nodige doen om dit opgelost te krijgen.
Vriendelijke groeten
Tom
Ik had hetzelfde probleem. Na inloggen op Mijn Telenet en daar onder Triiing alle (2) voorgaande registraties te verwijderen lukte het wel om in te loggen.