Beantwoorden
Ex-Netweter

Triiing app

Kan je met de Triiing app evenveel gratis bellen in de daluren als met je vaste telefoon? Ik heb Freephone Europe.

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Triiing app

Ja, via Triiing bel je aan dezelfde voorwaarden als  jouw Telenet vaste telefoon-abonnement:

• Net zoals met je vaste lijn, gratis in de daluren via app en WiFi naar Belgische nummers (2000 minuten per maand)
  • In de piekuren volgens de tarieven van je vaste lijn

Bronnen:

0 Likes
Beantwoorden
mARKSKEN
Freshman Weetjesweter
It's your ninth party! Goed gevonden! It's your eighth party! Netjes!

Triiing app

Waarom toont de app vandaag: bellen aan piektariec? We zijn toch 21 juli, een ceestdag en volgens het tariefblad welke we gekregen hebben is t toch daltarief, gratis dus voor een whoppa?

0 Likes
Beantwoorden
Yamakasi
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Triiing app

Dat is vreemd, ik zie net hetzelfde op mijn triiing app, maar normaal gezien zou het dal tarief actief moeten zijn. Tijdens de aanpassing van winter naar zomeruur was telenet zijn tarieven ook vergeten aanpassen, mss is dit een gelijkaardig probleem.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Triiing app

op feestdagen gratis te bellen , triing kent die dag niet maar is wel gratis

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Triiing app

Hallo,

Gelden deze tarieven ook als je in het buitenland via wifi op de Triiing app zit?

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Triiing app

Op mijn laatste factuur zijn de triiing momenten tijdens 'dal' toch aangerekend??? Hoe komt dat? Het betreffen soms bedragen van 0.0534 euro. Triiing is toch gratis en sinds kort zelfs tijdens de piekmomenten dacht ik.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Triiing app

Het is wel nog maar sinds 1/12 dacht ik dat het gratis was tijdens de dag. Betreft het soms eerdere data? Anders eens bellen naar facturatie.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden