24771
netweters
|
152574
antwoorden
|
20720
vragen
|
Kan je met de Triiing app evenveel gratis bellen in de daluren als met je vaste telefoon? Ik heb Freephone Europe.
Ja, via Triiing bel je aan dezelfde voorwaarden als jouw Telenet vaste telefoon-abonnement:
Bronnen:
Waarom toont de app vandaag: bellen aan piektariec? We zijn toch 21 juli, een ceestdag en volgens het tariefblad welke we gekregen hebben is t toch daltarief, gratis dus voor een whoppa?
Dat is vreemd, ik zie net hetzelfde op mijn triiing app, maar normaal gezien zou het dal tarief actief moeten zijn. Tijdens de aanpassing van winter naar zomeruur was telenet zijn tarieven ook vergeten aanpassen, mss is dit een gelijkaardig probleem.
Hallo,
Gelden deze tarieven ook als je in het buitenland via wifi op de Triiing app zit?
Op mijn laatste factuur zijn de triiing momenten tijdens 'dal' toch aangerekend??? Hoe komt dat? Het betreffen soms bedragen van 0.0534 euro. Triiing is toch gratis en sinds kort zelfs tijdens de piekmomenten dacht ik.
Het is wel nog maar sinds 1/12 dacht ik dat het gratis was tijdens de dag. Betreft het soms eerdere data? Anders eens bellen naar facturatie.