Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Ex-Netweter

Upgrade 'mobiel volgens verbruik' ?

Kan je via MijnTelenet eigenlijk je mobiel abonnement volgens verbruik veranderen naar een King 15 ?

Ik heb het greprobeerd en kwam uiteindelijk ui bij een "King SuperSize" voor 5 euro, die ik makkelijk kon bestellen, maar ik vraag me toch af hoe dit nu zit, want er staat dus  :  

Zo geniet je voor maar € 5 extra per maand van maar liefst 300 belminuten, 20.000 sms’jes én 2 GB mobiel internet;

en daaronder staat : 

• Heb je al een mobiel abonnement van Telenet?
    Dan kun je altijd je opties activeren en beheren via Mijn Telenet of de optie rechtstreeks bestellen via deze bestelknop:

Ik heb dus een mobiel abonnement van Telenet (volgens verbruik) en ga dus nu voor 5€ 300 minuten, 20K sms en 2GB mobiel internet krijgen ?

Of is het weer zo'n semi-scam van Telenet, waarbij ze me gaan wijze op kleine lettertjes en uitzonderingen etc ?

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

De optie King Supersize is enkel mogelijk bij een King abonnement.

Als je dus voor King Supersize  kiest, dan ga je het volgende krijgen per maand:

20 euro  = King (15 €) + optie King Supersize (5 €).

300 belminuten.

20000 smsberichten.

2 GB mobiele data.

Voor Prijs Volgens Verbruik zijn er momenteel maar 3 opties/upgrades mogelijk 

• Optie SMS 5:  500 sms'jes per maand voor 5 euro extra
  • Optie KING Surf: 500 MB mobiel datavolume per maand voor 5 euro extra
  • Optie KONG Surf:  2 GB  mobiel datavolume per maand voor 10 euro extra

Ex-Netweter

Dat dacht ik al 🙂

Maar waarom kan ik het dan gewoon bestellen als ik in MijnTelenet- "prijs volgens verbruik" op optie's druk ?

Het enige wat ik krijg als bevestiging is :

King Supersize 5,00

Totaal maandelijks abonnement   5,00

Dan kloppen die optie's op de site niet : als ik geen King heb, waarom zou ik dan de optie kunnen selecteren en aankopen ?  Zoals je zelf al zei : "De optie King Supersize is enkel mogelijk bij een King abonnement."

Iets eenvoudigs zoals : upgrade van "volgens verbruik" naar 'King" is nergens te vinden in MijnTelenet.

0 Likes
Beantwoorden