24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
jasmine, heb je al geprobeerd je telefoon rechstreeks aan de modem aan te sluiten?
Dit is toch ook geen oplossing .. Modem hangt de andere kant van het huis .. Tot voor kort ging het wel ..
En als we al niet de enige zijn , kunnen we misschien de vraag omgekeerd stellen ? Telenet ?
Wij zijn al jaren klant , nooit klachten .. Tot nu .. Eerst het internet die op de **bleep** trekt , was ook plots onze muren die te dik waren . Hoezo te dik ? Het staat hier al jaren , ze gaan niet plots verdikken hoor . Nu de telefoonlijn die kraakt , niemand verstaat ons als wij bellen . Belt onze beller ons direct terug , niets aan de hand . Voor jullie zijn wij misschien een nummertje uit de zovele .. Voor ons is het emmertje meer dan vol . . Dus alstublieft kijk ook eens naar de kwaliteit die jullie ons beloven...
@jasmine, dit is enkel maar om te testen dat de binnenlijnen ok zijn, alles kan jaren goed functioneren en dan plots slecht beginnen werken. Dit is net hetzelfde als jou wifi verhaal, wifi kan plots verstoord worden daar allerlei andere toestel.
Oke , ik zal dit testen via de modem. Als het blijkt dat dit de oplossing is wat moet er dan gebeuren?
Is dit dan een blijvende oplossing want de modem hangt de andere kant van huis .. wat niet echt optimaal is voor ons