24.995
netweters
|
153.761
antwoorden
|
20.855
vragen
|
Mijn kleinkinderen verblijven in het buitenland. Als ik ze contacteer via Triing, wordt hen dat dan aangerekend en hoe ? Idem wanneer ik zelf in het buitenland (Oostenrijk) ben en hen (verblijvend in Duitsland) oproep via Triing.
Alvast dank voor uw informatie.
Jos Baldewijns
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Jos,
Dat zal van hun telefoon abbonnement afhangen. De tarieven voor inkomende oproepen als je in het buitenland bent verschillen van provider tot provider. Het maakt niet uit of je hen via Triing belt of niet.
Het feit dat je zelf in het buitenland bent speelt geen rol als je via Triing belt. Als je via Triing belt is het net alsof je je vaste lijn in de woonkamer in België gebruikt.
Groeten,
Niels
Dag Niels
Van harte dank voor uw antwoord.
Ik zal het ook zo overmaken aan mijn kleinkinderen.
Ik heb een Whoppa-abonnement en zij kunnen via dit abonnement + geinstalleerde app mij gratis oproepen met hun Ipad neem ik aan.
Hopelijk zie ik dit juist.
Groeten
Jos Baldewijns
Dag Jos,
Ja, dat is mogelijk. Let er wel op dat Triing per Telenet-abonnement slechts op twee verschillende toestellen geïnstalleerd kan worden.
Groeten,
Niels
Dag Niels
Van harte dank voor uw antwoord.
Met mijn Whoppa-abonnement ben ik zéér tevreden.
Dus Triing voldoet aan wat ik ervan hoopte.
Knappe applicatie van Telenet.
Groetjes
Jos Baldewijns
geweldig om te lezen dat je bent verdergeholpen Jos! Duid zeker zijn antwoord ook aan als oplossing, zo kunnen andere dit ook altijd makkelijker terugvinden.
Yannick