Beantwoorden
Ex-Netweter

ben al 2x gebelt door deze nr +3210000000000

wie is er nog gebeld door deze nr. +3210000000000 en hopelijk neem telenet hier acte van

6 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Hallo,

ik word bijna elke dag opgebeld door dit nummer, soms meerdere keren per dag. Mensen die ik ken en die ook bij Telenet zijn kregen ook al oproepen van dit nummer. Als ik het opzoek op internet dan staat er dat dit iemand is die zou zeggen dat je een cruise gewonnen hebt (wat helemaal niet waar is).

Ik belde Telenet hier al voor, maar daar kreeg ik als antwoord: 'Mevrouw, wij kunnen hier niets aan doen, u zal dit aan de politie moeten melden.' Ik belde daarna naar de politie en daar kreeg ik als antwoord: 'Mevrouw, wij kunnen hier niets aan doen. Iemand opbellen is geen misdrijf. U zal dit aan uw operator moeten melden.' Toen ik zei dat ik dit deed kreeg ik weeral het antwoord dat de politie hier niets kan aan doen, maar dat ik het best niet opneem.

Wel heel lastig dat niemand hier iets aan kan doen. Hoe komen ze om te beginnen aan mijn GSM-nummer? Bij mensen die bij een andere operator zitten komt dit niet voor (momenteel).

groetjes

Kjenta

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Dit zijn de modelijkheden:

Wat te doen tegen ongewenste oproepen?

Ontvang je oproepen met kwaad opzet (stalking, dreigtelefoons, …)? Dien dan eenklacht in bij de politie.

• Ze verzamelen via een gerechtelijk bevel van de Procureur des Konings of de Onderzoeksrechter alle gegevens en ondernemen de nodige acties
  • Vragen over het onderzoek? Stel ze aan de politie

Goed om te weten

• Als de beller in de Witte Gids staat, kun je hem ook opvragen bij 1207
  • Het vaste nummer van je laatste beller kun je achterhalen met Ken-je-laatste-beller (als het een gekend nummer is)

Oproepen blokkeren?

Krijg je ongewenste oproepen van een anoniem/privé nummer? Dan kunnen we alleoproepen van anonieme nummers blokkeren.

• Contacteer onze klantendienst
  • Een nummer is anoniem als je geen nummer op je vast toestel ziet verschijnen

Je kunt ook kiezen voor een ander (geheim) vast nummer. Contacteer onze klantendienst.

Krijg je ongewenste oproepen of sms'en van een gekend mobiel nummer? Dan kun je dit zelf blokkeren.

Info over de oproep

Je kunt terecht bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.

Wat doen ze?Wat doen ze niet?
Ze contacteren de operator om de beller te achterhalen.

Opgelet: internationale nummers en nummers van prepaid-kaarten kunnen ze niet achterhalen.
  • Blokkeren geen nummers
  • Contacteren de beller niet

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden

Hier de zelfde zever..... paar maand geleden ook eens meegemaakt en vanzelf gestopt (heb nooit opgenomen) en nu weeral herbegonnen......  😞

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Hier sinds twee weken ook van hetzelfde.. heb de nummer geblokkeerd maar nu krijg ik steeds een voicemail bericht. Heel irritant. Net wel de politie op de hoogte gebracht. Hopelijk is er een oplossing in de maak.

0 Likes
Beantwoorden